Få Virtuemart/EPAY/PBS til at virke

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
User avatar
Jakobseen
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 386
Joined: Fri May 04, 2007 5:41 am
Location: Skive
Contact:

Få Virtuemart/EPAY/PBS til at virke

Post by Jakobseen » Wed May 28, 2008 8:35 pm

Ja, som overskriften antyder er det ikke så lidt. Jeg har siddet og rodet med det her nethandel, og jeg er blevet helt blind på det!

Jeg har fået installeret Virtuemart på hjemmesiden, og smidt lidt varer ind, men jeg kan ikke få det til at virke!
Problemet opstår i "betalingsformer" hvor jeg ikke kan få den til at komme frem, så man kan vælge dankort, master eller visa, som er de 3 kort typer vi har rådighed over (light abonnement hos Epay).

Under "betalingsmåder" i backend, er jeg i tvivl om hvad det egentlig er, at jeg skal gøre. Hvilken en jeg skal vælge, og hvordan den skal tilrettes.

Jeg har kigget på virtuemart.dk, men jeg synes beskrivelsen er meget kort, og desværre får jeg ikke ordentlig fat i det.
Jeg har fået login hos Epay og adgang til test-informationer, så det er på plads. Når hjemmesiden er klar til at blive godkendt, kan jeg få det klaret hos PBS.

Jeg takker på forhång rigtig mange tak for hjælpen! Hvis der bliver skrevet en rigtig god (udførlig guide) smider jeg den online via min egen hjemmeside, så der kan refereres til det. Det er desværre ikke alle der er lige skarpe til computer-sjov :)


Venlig hilsen
Danni

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”