Flere forhandlere om den samme webshop?

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
User avatar
vokaldesign
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 89
Joined: Thu Sep 01, 2005 2:43 pm
Location: Næstved

Flere forhandlere om den samme webshop?

Post by vokaldesign » Sun Jun 29, 2008 7:00 pm

Jeg har naturligvis forsøgt at finde løsningen til følgende problemstilling, også på virtuemart.net, hvor man desværre sjældent finder andet en ubesvaret spørgsmål...

Anyway....

Jeg har oprettet et site for en musikforhandler, som har startet et samarbejde med andre musikforhandlere i landet. På hans site har vi snakket om, at hver forhandler, som er med i samarbejdet, skal have deres egne undersider. Dette er udarbejdet på nuværende tidspunkt. I webshoppen skal de også hver ha' mulighed for at uploade produkter til deres egen varekategori. Det er naturligvis ikke det store problem . Men det er administrationen tilgengæld. Jeg er klar over Joomlas mangler på brugeradministrationen, men hvad kunne løsningen være til et sådan site?
Hvorledes kan man smartest give rettigheder til de enkelte forhandlere, således at de kan tilføje nyheder til deres egen lokale content item, samt uploade produkter til deres egen lokale varekategori - UDEN at de skal ha' rettighed til alt muligt andet... (Det er så her I endelig ikke skal holde jer tilbage med at afbryde mig og sige: Jamen Thomas det er jo nemt nok, du skal bare..!) :D

Den vigtigste er egentlig lige nu den med at kunne uploade produkter til shoppen - det er så vigtig en forudsætning for samarbejdet, at det nærmest kan falde på det...

Mvh
Thomas

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”