Kan ikke komme "til kassen"?

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
User avatar
vokaldesign
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 89
Joined: Thu Sep 01, 2005 2:43 pm
Location: Næstved

Kan ikke komme "til kassen"?

Post by vokaldesign » Sun Sep 14, 2008 5:51 pm

(Joomla! 1.0.15 + VirtueMart 1.1.2)

Jeg kan bare ikke komme videre så nu vælger jeg at forsøge med en livline! ;)

Sitet har kørt med produktkatalog et stykke tid og skal nu til at implementere betalingsdelen - men det vil bare ikke helt som jeg vil! Jeg oplever, selv om det hele umiddelbart er sat til at være public, så bliver man mødt med beskeden om at skulle logge ind når varekurven skal vises.

Men det er nu ikke min primære problem lige nu - jeg tester nemlig med at lægge vare i varekurven og det virker umiddelbart som det skal - MEN ønsker jeg at gå videre til "KASSEN" må jeg først sidde og vente et lille stykke tid inden der sker noget og når der så endelig kommer en ny side, så er det explorers almindelige hvide fejlside om at siden ikke kan vises...??? ;) Jeg er helt på bar bund så jeg har krydset alt i håbet om en hurtig respons... :eek:

Thomas
Last edited by vokaldesign on Sun Sep 14, 2008 7:37 pm, edited 1 time in total.

User avatar
vokaldesign
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 89
Joined: Thu Sep 01, 2005 2:43 pm
Location: Næstved

Re: Kan ikke komme "til kassen"?

Post by vokaldesign » Sun Sep 14, 2008 6:42 pm

Et par overvejelser her fra - jeg er lidt i tvivl om den der "currency converter module" - jeg har haft problemer med den undervejs, men har glemt nøjagtigt hvad jeg gjorde. Lige nu står der "convertECB.php" ud for denne - hvad står der hos jer andre?

User avatar
vokaldesign
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 89
Joined: Thu Sep 01, 2005 2:43 pm
Location: Næstved

Re: Kan ikke komme "til kassen"?

Post by vokaldesign » Sun Sep 14, 2008 7:39 pm

Ja ok - en lille "/" manglede til sidst i felet "secure url"! Hvis da bare alt var så simpelt..! ;)

Vil dog stadig gerne høre jer om den der "Currency converter module" - har I det sammen stående som jeg?


Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”