Hvor er linket til ePays betalingsvindue

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
User avatar
vokaldesign
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 89
Joined: Thu Sep 01, 2005 2:43 pm
Location: Næstved

Hvor er linket til ePays betalingsvindue

Post by vokaldesign » Wed Sep 17, 2008 1:50 pm

Jeg leder og leder og snart ikke komme på flere idéer til hvordan jeg skal få det frem.

Det drejer sig om sidste trin i betalingen, når ordren egentlig er godkendt og man blot mangler at betale med sit kort. Hvordan får jeg linket til epays betalingsvindue frem?

Jeg har en aftale med ePay og jeg har været inde i min epay-administration og umiddelbart sat de ting op der skal sættes op. Indløsningsnummeret er også sat ind i virtuemart... Hvad kan det være jeg overser hele tiden?
Last edited by vokaldesign on Fri Sep 19, 2008 6:37 pm, edited 1 time in total.

User avatar
vokaldesign
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 89
Joined: Thu Sep 01, 2005 2:43 pm
Location: Næstved

Re: Hvor er linket til ePays betalingsvindue

Post by vokaldesign » Fri Sep 19, 2008 6:36 pm

Så er det næsten på plads - det har vist sig, at alle koderne, der normalt skulle være inde i feltet "Payment Extra Info" i "Betalingsformer" slet ikke var der. Hvorfor vides så ikke - umiddelbart har det noget at gøre med opdateringer af virtuemart, som har lavet ballade..?

Men ePay har været gode til at hjælpe på vej og endte med at forsøge at kopiere teksten fra en tidligere version ind i feltet og umiddelbart ser det ud til at virke. Pyha! De lagde ellers ud med, at en reinstallation var vejen frem - men for hulen da - det er jo bare et kæmpe arbejde! :-[
Så jeg krydser alt hvad jeg kan for, at det sidste falder på plads så shoppen endelig kan komme i luften!


Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”