Flytning af "ødelagt" side

Her kan du søge hjælp til installation og opdatering, og stille spørgsmål om webhosts.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
97tf
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Mon Feb 02, 2015 7:59 pm

Flytning af "ødelagt" side

Post by 97tf » Mon Feb 09, 2015 10:58 am

Hej.

Efter Unoeuro har opdateret php til 5.6, virker min hjemmeside ikke længere. Det er et stort problem, da det drejer sig om en database med sommerhuse til udlejning. Jeg kan ikke tilgå de data jeg skal bruge for at bygge en ny og tidsvarende side.

Jeg skal derfor midlertidigt have siden op at køre på et webhotel med mulighed for at køre med tidligere PHP-versioner.

Jeg har fundet hostinger.dk og har oprettet et gratis domæne (www.a1plus2.wc.it) og forsøger nu at flytte siden derover.

Jeg har overført alle filerne fra det gamle webhotel, eksporteret databasen og har importeret den på det nye webhotel. Jeg har også ændret configuration.php, så den henviser til den nye database.

Men det virker overhovedet ikke. I chrome siger den bare, at "this webpage is not available". Jeg har flyttet hjemmesider før, hvor det er lykkedes, men lige nu er jeg helt blank! Er der noget grundlæggende jeg har overset?

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Flytning af "ødelagt" side

Post by b-ronnow » Mon Feb 09, 2015 3:22 pm

Hej

Det lyder lidt til du måske ikke har fået alt med over på både database og filer.
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Flytning af "ødelagt" side

Post by b-ronnow » Mon Feb 09, 2015 3:25 pm

Det kunne også være et .htaccess problem din nye host ikke kan håndtere
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 30925
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Flytning af "ødelagt" side

Post by Per Yngve Berg » Mon Feb 09, 2015 7:15 pm

Forsøg at slå SEF fra i configuration.php


Locked

Return to “Installation, backup, opdatering og flytning - Godt igang”