jeg har valgt at kopiere min tekst ind fra mit første indlæg som jeg i dag har lavet på et andet board

jeg havde hørt om joomla rundt omkring og hvor fantastisk nemt det var at lave et site i joomla.. så da min svoger spurgte mig om jeg kunne lave en hjemmeside for hans lille enkeltmans firma sagde jeg selvfølgelig ja.. jeg havde jo hørt at joomla var så nemt at lave en side i
med til historien høre at jeg ingen uddannelse eller erfaring har i at lave hjemmesider.. så det var nu ikke lige så nemt som jeg havde troet det var
men det lykkedes mig at lave et ved hjælp af den danske udgave af joomla for begynderer.(gratis cms med joomla) og ved at læse en masse tråde her inde
nu er det så færdigt.. og ligner noget en amatør har lavet men det er jo også sandheden, men det kan det som det skal kunne.. informere om priser og en kontakt formular.
puha det var en lang intro til et "simpelt spørgsmål"
mit spørgsmål her er.. jeg valgte ikke at lave sitet som søgevenlige urls fra start.. nu prøver jeg så at gøre det.. jeg følger forklaringen som jeg har læst i hæftet til punkt og prikke. og det virker også, urls bliver kortere.. men samtidig forsvinder siderne også.. som sagt er jeg ikke slev koder.. men jeg kan godt selv regne ud at når urls skifter navn fra oprindelig, så kan menu linksene ikke finde dem (har jeg ret??)

men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre for at kunne komme til at se siderne igen.. jo jeg har ændret tilbage til de oprendelige indstillinger, men det er jo ikke ligefrem en løsning

håber en af jer kan hjælpe mig

hvis det skulle have interesse så er det dette site: http://www.absolutvinduespolering.dk