Automatisk email udsendelse ved nye artikler - kan man det?

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
osj
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Mon May 28, 2007 10:48 pm

Automatisk email udsendelse ved nye artikler - kan man det?

Post by osj » Tue May 29, 2007 10:21 pm

Jeg er ved at forsøge at lave en hjemmeside i Joomla 1.5 beta2, og det går forholdsvis godt.

Jeg mangler dog en feature, jeg ved ikke om det er noget der bare skal enables - eller om der evt. findes et add-on som kan løse opgaven.

Jeg vil gerne at mine registerede brugere kan tilmelde sig en email alert liste, så de modtager en automatisk email når jeg (eller andre) har tilføjet noget nyt til hjemmesiden. Jeg har ledt i Extensions, men jeg har ikke kunne finde noget. (heller ikke til Joomla 1.0)

Jeg håber jeg kan få nogle hints til hvad jeg skal lede efter.

Tak...Ole

hgr
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 3362
Joined: Thu Aug 18, 2005 11:19 am

Re: Automatisk email udsendelse ved nye artikler - kan man det?

Post by hgr » Tue May 29, 2007 10:27 pm

Der findes helt sikker ikke noget til Joomla 1.5

Og jeg tvivler på at der findes noget der automatisk kan gøre det for version 1.0
Den eneste nyheds komponent der findes der kan tage udgangspunkt i indhold og udsende det som email er acajoom, Den kan sættes i et cron job, men jeg har ikke prøvet det.

Held og lykke med Joomla 1.5 BETA!!!!

osj
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Mon May 28, 2007 10:48 pm

Re: Automatisk email udsendelse ved nye artikler - kan man det?

Post by osj » Wed May 30, 2007 12:29 am

Tak for svaret.

Jeg forsøgte at installere acajoom news, men den virkede desværre ikke da jeg kom til at skulle oprette et nyhedsbrev. Funktionerne til automatisk udsendelse er nok også kun tilgængelig i købe versionerne, og den virker alt for voldsom til den funktion jeg er ude efter.

Men så ledte jeg lidt videre, da jeg nu vidste lidt om hvad jeg skulle søge efter - og så faldt jeg over: Vemod News Mailer (http://extensions.joomla.org/component/ ... Itemid,35/)

Jeg tror den kan lige præcis det jeg ønsker, desværre kan jeg heller ikke få den til at virke - sikkert fordi jeg bruger Joomla 1.5.... men jeg har ikke givet op på den endnu. :-)

Mvh...Ole

User avatar
ot2sen
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 10381
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:58 am
Location: Hillerød - Denmark
Contact:

Re: Automatisk email udsendelse ved nye artikler - kan man det?

Post by ot2sen » Wed May 30, 2007 7:13 am

Mod note ot2sen: Tråden flyttet til Joomla! 1.5 forummet
Ole Bang Ottosen
Dansk frivillig Joomla! support websted - joomla.dk
OpenTranslators Core Team opentranslators.org


Locked

Return to “Administration - Generel brug”