Dropdown menu

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
langkawi
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 67
Joined: Fri Feb 06, 2009 10:39 pm

Dropdown menu

Post by langkawi » Mon May 14, 2012 8:31 am

Hej

Jeg har set denne her video om dropdown menuer igennem rigtig mange gange efterhånden...
http://www.[youtube].com/watch?v=O1oDb-SI ... re=related
Jeg forsøger at lave dropdownen i top menuen, og jeg kan bare ikke få den til at lave den dropdown menu - menupunkterne vises side om side :-[
Er der et menneske der ved hvor jeg kan gå galt i byen, for jeg føler jeg følger den slavisk ELLER er der en fejl i det der vises?
Personligt tror jeg jo nok mest på mulighed 1, nemlig at jeg laver en fejl somewhere...... :'(

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Dropdown menu

Post by b-ronnow » Thu May 17, 2012 8:56 am

Hej langkawi

Kan du give et link til din hjemmeside og hvad er det for en template du bruger ?
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

langkawi
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 67
Joined: Fri Feb 06, 2009 10:39 pm

Re: Dropdown menu

Post by langkawi » Thu May 17, 2012 9:34 am

Hej

Blev så arrig, over at jeg ikke kunne finde ud af admin-delen i joomla OG så tilmed ikke kunne få skidtet til at virke, så jeg slettede hele gøje-møjet.. har så fortrudt jeg slettede det, for jeg vil jo gerne lære det her joomla at kende, men det falder mig så pokkers svært...
Jeg har set jeg ved ikke hvor mange toturails (også med dansk tale, for engelsk er ikke min stærke side), jeg har set, men lige lidt hjælper det. Har også købt et af de her a4 hæfter fra forlaget i Valby, mener jeg det er - stadig uden at fatte en meter.
Og nej.. Peter kan ikke hjælpe ;-)
Ellers var det en standart template jeg brugte. Den blå/hvide der fylder skærmen ud.

Skal jeg nogensinde blive god til joomla, så skal jeg vist have en mentor på msn eller lignende...
og de hænger vist ikke på træerne! :-(


Locked

Return to “Administration - Generel brug”