Galleri til fodboldklub.

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
doctorh
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Galleri til fodboldklub.

Post by doctorh » Fri Jun 29, 2007 9:38 pm

Hej allesammen.

jeg har sat en side op til en fodboldklub og vil nu gerne ligge et galleri ind hvor man kan se alle spillere og klikke på et lille billede hvorefter der popper et stort billede op af spilleren og hvor man under den pågældende kan evt ligge informationer om bla tidligere klubber og bedste kampe og i den stil.... er er nogen herinde som har løsningen.
Jeg har installeret joomla 1.5 beta 2 og håber nogen kan hjælpe da det kunne være fedt at imponere gutterne og fans i klubben med sådan en lille lækker sag... he he  ;D

Amras
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Re: Galleri til fodboldklub.

Post by Amras » Fri Jun 29, 2007 10:14 pm

prøv at kigge i extension men der er ikke så mange til 1.5 husk at aktivere legacy plugin.
Software pilot at Juhlsen.com
Twitter: ReneSkou | Joomla bug squad member |
Bidrager du også ? Ubesvaret spørgsmål: http://forum.joomla.org/search.php?sear ... d&fid[]=16

doctorh
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by doctorh » Sun Aug 05, 2007 10:24 am

Hmm der er godt nok svaert at finde et galleri der fungerer til ver 1.5 det er ikke lykkes mig endnu, jeg bliver nok noedt til at bide i det sure aeble og lave hele hjemmesiden om til den gl version, kan man evt konverterer den side over i det gamle joomla med template og det hele.. det ville spare mig for meget tid.

Amras
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by Amras » Sun Aug 05, 2007 11:44 am

Hvis det kun er et billiede galleri du mangler kan jeg lave et i flash til dig, men hvis der er flere ting i det så er det nok bedst at du skifter til 1.0.13
Bidrager du også ? Ubesvaret spørgsmål: http://forum.joomla.org/search.php?sear ... d&fid[]=16

doctorh
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by doctorh » Sun Aug 05, 2007 1:41 pm

Det ville vaere perfekt i foerste omgang da jeg har faaet det meste sat op paa siden, men mangler et galleri gvor at man kan indsaette holdbilleder samt lave profiler af hver enkelt spiller... hvis det er noget der kan klares via flash ville det vaere helt kanon saa skal jeg bare finde ud af hvordan jeg intregrerer flash paa hjemmesiden..

Amras
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Post by Amras » Sun Aug 05, 2007 2:19 pm

Mener du at brugerne selv skal kunne uploade deres billeder o.s.v for så snakker vi ikke bare et gallri men meget mere.

doctorh
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by doctorh » Sun Aug 05, 2007 2:23 pm

Nej slet ikke, Jeg skal bare kunne ligge billeder ind samt en beskrivelse af spiller samt hold evt..

doctorh
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by doctorh » Fri Aug 17, 2007 9:04 pm

Kunne du lave det galleri i flash eller skal jeg have sat en ny side op i den gl joomla.. håber at det kan lade sig gøre da jeg næsten ikke orker at sætte en ny side op fra bunden..

DennisK
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by DennisK » Mon Aug 27, 2007 5:43 pm

doctorh wrote: Kunne du lave det galleri i flash eller skal jeg have sat en ny side op i den gl joomla.. håber at det kan lade sig gøre da jeg næsten ikke orker at sætte en ny side op fra bunden..

Har du evt. overvejet at bruge et simpelt "eksternt" galleri og så wrappe det indtil der kommer noget til 1.5?
Tænker på noget alá: http://jalbum.net/  & http://www.stegmann.dk/mikkel/porta/
Det er selvfølgelig ikke joomlansk efter bogen, men måske en nødløsning?
Less is more!
/Dennis

doctorh
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by doctorh » Thu Aug 30, 2007 8:12 pm

Ja det er sgu da ellers alletiders ide, jeg har downloadet jva album og det er supernemt at lave galleri med men jeg kan bare ikke finde ud af at wrappe det ind i joomla, skal man wrappe indexfilen i det album man har lavet når man har uploadet det til hjemmesiden.. hvis ja hvordan gør man så det... undskyld jeg måske spørger dumt men jeg er forholdsvis ny i joomla.. håber at der sidder en med svaret så vi kan få det album lagt på hjemmesiden...  :D :-* :'( :pop

DennisK
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by DennisK » Thu Aug 30, 2007 8:25 pm

doctorh wrote: Ja det er sgu da ellers alletiders ide, jeg har downloadet jva album og det er supernemt at lave galleri med men jeg kan bare ikke finde ud af at wrappe det ind i joomla, skal man wrappe indexfilen i det album man har lavet når man har uploadet det til hjemmesiden..
Jeg går ud fra at albummet ligger i sin egen mappe. Så det er faktisk nok at wrappe mappen. Men det burde give det samme resultat at wrappe indexfilen :)

Backend vælger du punktet menuer og vælger den menu hvorfra du vil linke. Vælg herefter ny>internt link>wrapper>wrapper og udfylder felterne med behørig data. Har lavet en test med http://www.jp.dk og det ser sådan her ude backend:
Image
og frontend:
Image

Håber det kan bruges, ellers må du lige vende tilbage..
Last edited by DennisK on Thu Aug 30, 2007 8:46 pm, edited 1 time in total.
Less is more!
/Dennis

bpuschl
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by bpuschl » Thu Sep 13, 2007 10:11 am

Jeg har fået RSGallery2 version 1.12.2 Alpha - til at fungere med Joomla 1.5 RC2.

Det er et udemærket produkt. Kan anbefales.

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”