Søger et forum

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
realflex
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Søger et forum

Post by realflex » Sun Mar 23, 2008 12:53 am

Hej
Jeg leder efter et forum, men der er så mange at vælge imellem :eek: , så jeg håber i kan hjælpe mig med at finde frem til et par stykker jeg kan vælge imellem.

Jeg har selvfølgelig et par krav:
1 Det skal helst være på dansk, eller at jeg har mulighed for på en simpel måde at oversætte det.
2 Brugere der oprettes som brugere på siden, skal automatisk blive brugere på forumet (ved ikke om det er noget man kan med alle forums?)
3 Mulighed for at man kan have en personlig profil, hvor man kan skrive lidt om sig selv, tilføje et billede osv.
4 At der er rang tildeling, ved ikke om det har et fint ord, men altså at man kan stige i ’level’ afhængig af hvor mange indlæg man har skrevet.
5 Citat/quote funktion

phpBB opfylder vist alle kravene (ved ikke lige med punkt 2), men jeg synes det vil være lidt kedeligt at have et forum som i forvejen er så udbredt.
Last edited by realflex on Thu Mar 27, 2008 5:20 pm, edited 1 time in total.

tresan
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Re: Søger et forum

Post by tresan » Sun Mar 23, 2008 10:59 am

Fireboard opfylder alle krav du stiller og er det eneste 100% integrerede joomla forum.

Det er dog desværre ikke så godt som phpbb3 - men de har også haft en 10 år til at lege forum i.
Ronni K. G. Christiansen (@redwebdk)
http://www.redcomponent.com/ - One big family of Joomla extentions & templates
http://redweb.dk - Joomla Webdesign & Development
redHOST.dk - 100% Joomla Webhotel - Dansk support med Joomla viden!

realflex
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by realflex » Sun Mar 23, 2008 7:25 pm

Takker for svaret :D Umeldbart lyder det jo meget godt, men jeg er lidt i tvivl om designet er mig.

Du siger jo selv at phpBB er godt, så jeg bliver alligevel lidt i tvivl om man skulle vælge det. Ved du om det vil være muligt med phpBB, at brugerne automatisk ville blive oprettet på den 'almindelige' side også, da mine brugere skal have mulighed for at skrive artikler?

Det vil virke lidt jo mærkeligt hvis man skal oprette sig som bruger 2 gange på en hjemmeside.

SlashLite
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer

Post by SlashLite » Mon Mar 24, 2008 12:15 am

Fireboard er "native Joomla", alt andet bliver noget sammenkobling/synkronisering af 2 systemer.
At phpbb så har flere muligheder, er en anden snak.
Hvis du absolut :D vil bruge phpbb, skal du kigge i extensionsbiblioteket http://extensions.joomla.org/component/ ... Itemid,35/ hvor den nye Jfusion ser lovende ud, såfremt du bruger Joomla 1.5

/SlashLite

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”