Joomla k2 billede download

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
mrzzz
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Joomla k2 billede download

Post by mrzzz » Thu Jun 30, 2011 10:37 am

Hej derude

Jeg håber der er en der kan hjælpe mig, jeg har installeret Joomla K2 og skal bruge det til at vise produkt informationer om vores forskellige produkter, der skal også være mulig hed for at downloade billeder, jeg overvejer at købe "JoomlaWorks Simple Image Gallery Pro plugin" da der kan vise billederne på den måde som jeg ønsker.

problemer er at når man trykker på billedet er der mulighed for at downloade billedet. her vil jeg gerne have muligheden for at kunne downloade billedet i flere forskellige formater og størrelser, nogen der har en løsning til dette ???

Mvh

Brian Pedersen

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Joomla k2 billede download

Post by Gadensgaard » Thu Jun 30, 2011 2:02 pm

Hej Brian

Jeg kan anbefale dig at kigge på YooThemes Zoo i stedet for, der er indbygget funktionalitet svarende til SIG PRo (YooGallery). Det kan du også tilføje forskellige felter alt afhængig af dine behov.

mrzzz
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Post by mrzzz » Wed Aug 10, 2011 11:34 am

Hej,

tak for dit svar og ja det er lige yooThemes Zoo jeg skal bruge..

men men men så kommer det sidste problem, da siden skal bruges som vores marster af alt tekst og billeder er det vigtigt at jeg kan overføre teksten til bla excel og når jeg så opdatere noget tekst så bliver det opdateret i excel arket når man opdatere det

så vidt jeg kan se kan kan det kun lade sig gøre hvis teksten står i en block. kan man lave et eller andet smart så det automatisk bliver skrevet i en block ???

håber du fårstår hvad med mener ..

mvh

Brian

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Post by Gadensgaard » Sun Aug 14, 2011 12:24 pm

Hej Brian

Det gør jeg ikke, hvad mener du med block?

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”