Spørgsmål til brugerdefineret kontrol af hjemmeside med

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
fjernsyn01
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Spørgsmål til brugerdefineret kontrol af hjemmeside med

Post by fjernsyn01 » Mon Jul 04, 2011 3:53 pm

Hej normalt har man jo de gængse muligheder editor, skribent, registreret osv man kan vælge imellem. Jeg har brug for flere en anden opdeling. Problemet er at jeg ikke kan styre forskellen på editor skribent og registreret da det jo er lavet i forvejen både editor og skribent får alt for store rettigheder, da det optimale var at de alle 3 for mit vedkommende var i registreret. Kan jeg sagtens leve med da siden er til mig selv.

Jeg har testet lidt med Joomsocial og der kan jeg se man ihvertfald kan lave forskellige profiler og dækker faktisk de fleste af mine behov som jeg skal bruge på siden. Er der nogen som ved hvordan man kan få de forskellige profiler i Joomsocial til at kunne styre menuer samt artikler i joomla så det kun er bestemte artikler som diverse profiler har adgang til. Jeg har specielt 1 side jeg kæmper med som gerne skulle vise 3 forskellige sider alt efter om det er en som er registreret som aupair , host eller blot registreret for første gang.

Mvh Michael

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Spørgsmål til brugerdefineret kontrol af hjemmeside med

Post by Gadensgaard » Thu Jul 07, 2011 1:04 pm

Hej michael

Du skal nok have fat i Joomla 1.6, her kan du styre adgangsniveauet, og oprette nye grupper i joomla

fjernsyn01
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Spørgsmål til brugerdefineret kontrol af hjemmeside med

Post by fjernsyn01 » Thu Jul 07, 2011 4:17 pm

Ok det prøver jeg at kigge på så. Var ikke klar over man også selv kunne oprette nye grupper. Lyder utrolig interessant. Takker Michael

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”