SmartFormer formular er holdt op med at virke

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
Jakob27
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

SmartFormer formular er holdt op med at virke

Post by Jakob27 » Tue Sep 06, 2011 9:14 am

Hej

Hjælp ønskes i en en fart.

På hjemmesiden www.noragerturist.dk benytter jeg SmartFormer Gold til vores forespørgselsformular.

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at denne er holdt op med at virke. Har ellers benyttet mig af den med stor begejstring i et par år.

Når jeg via min Joomla! administrator side vil åbne SmartFormer Gold som er under komponenter kommer følgende fejl op!

Warning: require_once() [function.require-once]: Filename cannot be empty in /home/noragerturist/public_html/administrator/components/com_sfg/admin.sfg.php(1) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code on line 8

Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /home/noragerturist/public_html/administrator/components/com_sfg/admin.sfg.php(1) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code(2) : eval()'d code on line 8

Jeg har ingen ide om hvad der er sket.

Håber på få lidt hjælp til dette problem.

Venlig Hilsen

Jakob Jensen

***** Manual signatures are NOT allowed ********** Manual signatures are NOT allowed ********** Manual signatures are NOT allowed ********** Manual signatures are NOT allowed *****__
Nørager Turist
Kløvervangen 11
8961 Allingåbro -Nørager

Tel.: +45 86 48 65 60 | Mobil: +45 30 42 80 61
Fax: +45 86 48 65 11| E-mail: Jakob@noragerturist.dk
Web: www.noragerturist.dk
Facebook: www.facebook.com/Noragerturist

Tilmeld dig vores nyhedsbrev på www.noragerturist.dk

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”