Mailchimp

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
mautone89
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Mailchimp

Post by mautone89 » Fri Sep 09, 2011 11:13 am

Hejsa.

Nu har jeg siddet i et par timer og forsøgt at få det her mailchimp til at virke.

Men det vil bare ikke som jeg vil.

Jeg vil gerne have den flyttet over i højre side af mit design, men så snart jeg ligger den i min right, så ligger den sig efter mit left modul.

Jeg har så ved at snyde lidt fået den smidt til højre, nu virker formularen bare ikke.
Når jeg trykker på submit knappen, så sendes der ingen data og skrives ingen besked.

Hvad gør jeg forkert?

En anden ting, hvordan får jeg ændret teksten på submit knappen så der står tilmeld i stedet for Subscribe?

Mvh

Daniel Mautone

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Mailchimp

Post by Gadensgaard » Sat Sep 10, 2011 6:20 am

Hej Daniel

Det ville nok hjælpe en del hvis du linker til din side samt oplyser hvilket modul du bruger.

mautone89
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Mailchimp

Post by mautone89 » Mon Sep 19, 2011 7:13 am

Hejsa.

Jeg får svært ved at sende et link til den, da den ligger localhost.

Jeg anvender modulet mailchimpsignup, og komponenten JoomailerMailchimpIntegration/Joomailer Mailchimp Signup.

Problemet ligger i at har stylet på den med noget css og nu vil den slet ikke virke, altså sende informationer til min mailchimp konto.

Jeg har også problemer med at den hopper rundt på min side når man skifter side, det er meningen at den kun skal vises på forsiden.

EDIT: Jeg har nu flyttet siden over på et online webhotel.
Det kan ses på http://www.mautone.dk/medielink.

Jeg håber der er en der kan hjælpe med at få gang i den mailchimp newsletter, da det næsten er det sidste jeg mangler.

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”