Parse error: syntax error, unexpected T_OBJECT_OPERATOR

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
susan17080
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Thu Mar 22, 2012 2:33 pm

Parse error: syntax error, unexpected T_OBJECT_OPERATOR

Post by susan17080 » Thu Mar 22, 2012 3:03 pm

Hej

Jeg arbejder på et site lige nu : http://www.springholdet.dk

Vi besluttede at tilføje et "facebook like it button" til forsiden af sitet, jeg hentede koden på facebook siden med "social plug ins"
Jeg indsatte teksten lige efter body"> i template html editor.

Forsiden er fint, knappen fungere fint, men vi kan ikke klikke os ind på de underliggende siden uden at få denne kode meddelse:

Parse error: syntax error, unexpected T_OBJECT_OPERATOR in /hsphere/local/home/springho/springholdet.dk/plugins/content/fb_like_button.php on line 293

Jeg har prøvet at følge anvisningen i denne meddelse ved at gå igennem udbyderen Surftown´s File manager.
Når jeg følger stien og klikker mig ind på fb_like_button, får jeg 2 underliggende mapper som hedder:
"categorylist og multilist" Jeg finder heller ikke nogen steder hvor jeg kan slå line numre til, så det er lidt svært at vide
hvilken linie 293 er. Er der nogle som har et godt råd eller en god løsning?
Jeg har vedhæftet koden i et Word document.

MVH
Birgitte
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by imanickam on Thu Mar 22, 2012 3:13 pm, edited 3 times in total.
Reason: Your other two posts on the same subject has been deleted. Please do not cross-post as it is against the forum rules. Moved the topic to the forum Danish. In the future, post your questions in the appropriate forums.

Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”