Tilpasning af forsiden i rhuk_milkyway

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderator: b-ronnow

Locked
tm2207
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Tilpasning af forsiden i rhuk_milkyway

Post by tm2207 » Sun Jan 09, 2011 2:46 pm

Hej!
Jeg håber der er en som lige kan hjælpe mig med 2 spørgsmål.
Jeg har siden www.netgavekort.dk
Forsiden er baseret på "bloglayout".

Sp1.: Er der et alternativ til bloglayout - som også kan præsentere de artikler jeg har behov for?
Sp2.: Hvordan kan jeg indsætte en artikel, i fuld bredde, på forsiden, under de 2 kolonner på midten. Jeg har forsøgt mig med at ændre i "artiklers placering på forsiden" - men jeg kan ikke få det til at lykkes.

På forhånd tak

Thomas Madsen

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Tilpasning af forsiden i rhuk_milkyway

Post by Gadensgaard » Sun Jan 09, 2011 4:41 pm

Hej Thomas

1) Måske, hvad er dit behov?
2) Måske med denne:
http://extensions.joomla.org/extensions ... mbed/10799

tm2207
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by tm2207 » Sun Jan 09, 2011 4:45 pm

Hej Kasper, tak for hurtigt svar.

Mit behov er egentligt ikke så avanceret i forhold til hvordan det ser ud idag. Jeg tænke bare om der var andre opsætninger til blot at placere artikler på forsiden - al'a det den er idag.

Har tjekket det modul du henviser til - og det kan sikkert godt bruges. Men hvorfor er det dog ikke muligt at få en fuld-bredde artikel under de to kolonner som er der idag. Den første artikel er da i fuldbredde. Er det templaten der sætter begrænsningen?

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Post by Gadensgaard » Sun Jan 09, 2011 4:57 pm

1) Jeg kan ikke hjælpe dig medmindre du fortæller hvad der skal være anderledes.

2) Jeg kan ikke umiddelbart forestille mig hvordan det skulle laves for at tilfredsstille alle. Du vil have en artikel i fuld bredde, så 2 artikler i kolonner og så endnu en artikel i fuld bredde. Jeg kunne forestille mig uendelige scenarier, og det er ganske enkelt ikke muligt at opfylde alles behov med en generel løsning.

tm2207
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Post by tm2207 » Sun Jan 09, 2011 5:55 pm

Hej igen Kasper -

Nej det kan jeg godt se. Men det kunne jo godt være at der var et alternativ - inbygget i templaten - som kunne gøre placeringen af artiklerne mere fleksibel.

Med det kan jeg se - at det lader der ikke til at være. Med min - indtil videre - begrænsede erfaring med Joomla, kan det jo være at jeg finder en løsning senere.

Tak for de gode svar Kasper.

MVh
Thomas

Locked

Return to “Template, CSS og Design”