Problem med menu i Aritsteer skabeloner

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderator: b-ronnow

Locked
lars2610
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Problem med menu i Aritsteer skabeloner

Post by lars2610 » Fri May 13, 2011 10:42 pm

Hej

jeg har lavet mange Artisteer skarbeloner, men i alle Joomla programmerne, figurere verticalmenu ikke....

der er i Artisteer en verticalmenu, men når jeg laver menuer i joomla, kan jeg ikke få dem placeret som verticalmenu... det giver jo et andet layout...

hjælp mig Please

Amras
Joomla! Ace
Joomla! Ace

Re: Problem med menu i Aritsteer skabeloner

Post by Amras » Sat May 14, 2011 5:32 am

Hej Lars

Nu skal jeg lige være helt sikker på hvad du mener, verticalmenu betyder lodretmenu det vil sige from top til bund, imens horizotal-menu betyder vandret-menu altså fra side til side.

Nu skal jeg lige sige at jeg ikke kender så meget til Aritsteer, men jeg kunne forstille mig at du lave en menu som bliver udgivet i en modul position, d.v.s at du har en modul position og css der lavet din verticalmenu.

Har du checket i menu modulet du får når du opretter en menu i Joomla! om det modul er sat til vertical eller horizotal i modulets indstillinger ?
menumodul.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Software pilot at Juhlsen.com
Twitter: ReneSkou | Joomla bug squad member |
Bidrager du også ? Ubesvaret spørgsmål: http://forum.joomla.org/search.php?sear ... d&fid[]=16

lars2610
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Re: Problem med menu i Aritsteer skabeloner

Post by lars2610 » Sat May 14, 2011 7:10 pm

Tak, men har lige fundet ud af at det er fordi at parametrene skal ændres til art-vmenu, og nu virker det....

Locked

Return to “Template, CSS og Design”