Produktvisning i VM kommer på blank side

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
Michael Nielsen
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Produktvisning i VM kommer på blank side

Post by Michael Nielsen » Tue Jun 16, 2009 5:30 am

Jeg bruger VM 1.1.3 og Joomla 1.5.11, med en skabelon fra Rockettheme der hedder MYNXX.

Jeg har instaleret deres demo "butik", og det ser alt fint ud, men når jeg trykker på et produkt, for at læse detaljer, så forsvinder min skabelon, og alt tekst kommer på en blank side. Jeg tror selv det har noget at gøre med flypage.* men ved ikke hvordan man retter/ændre dette.

Siden hedder http://www.qbix.dk
Last edited by zimmik on Sun Jun 28, 2009 7:18 pm, edited 1 time in total.
Reason: Begyndelsesbogstav i overskriften rettet til stort bogstav.

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Produktvisning i VM kommer på blank side

Post by Gadensgaard » Tue Jun 16, 2009 6:21 am

Det kunne godt være et problem med dine SEF urls. Prøv at slå det fra og se om det hjælper.

Michael Nielsen
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Re: Produktvisning i VM kommer på blank side

Post by Michael Nielsen » Thu Jun 18, 2009 9:05 am

Mange tak for hjælpen Gadengaard, det virkede fint. Men nu har jeg lige et spørgsmål, for nu er alle mine URL`s ikke særlig søgemaskine venlige mere, kan dette ændres på en anden måde?

Jeg har også stødt på det problem, at fra min Explore 8 kan jeg godt "ad to cart" i VM uden at være logget på, og når jeg så vil "gå til kassen" bliver jeg bedt om at logge mig ind, hvilket jo er lige efter bogen. Det mærkelige er, at bruger jeg firefox så kan jeg ikke "ad to cart" uden først at være logget ind, det er galt hvis jeg bruger en anden PC feks. den på mit arbejde, hvad mangler at blive afkrydset?

I den forbindelse er jeg kommet til at afkrydse SSL på hele webstedet i konfigurationsmodulet, og nu har jeg slet ingen adgang til min side mere, hvordan ændre jeg lige det?

Håber du kan hjælpe, jeg er lidt predset her :-)

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”