Links og problemer med oprettelse af produkter

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
chanjackie
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Links og problemer med oprettelse af produkter

Post by chanjackie » Fri Aug 07, 2009 8:34 am

1. Jeg er ved at få spat af alle de henvisningslinks som Virtuemart har kreereret i deres nye core-del (jeg har aldrig stødt på dem før). For at spørge helt konkret er det nok lettest bare at linke direkte (se nedenstående). Øverst oppe har jeg en tekst af selve kategorien hvor Virtuemart så meget bevendt har lagt sit link ind i både teksten og overskriften på kategorien... Jeg er så ikke helt på det rene med hvor jeg skal fjerne det? Det er første spørgsmål.

2. Andet spørgsmål er lidt mere kringlet, for det har jeg aldrig oplevet før. Når jeg har oprettet et produkt og går ind i "list produkter" i backend, så kan jeg ikke klikke på varerne, mouseover virker fint og browseren viser også linket (er testet på stort set alle browsere), men trykke vil den ikke - Man kan så copy/paste linket i browseren, og så er man inde på produktet, men lidt irriterende! Gad vide hvad der er pillet ved? :laugh:
Nogen ideer?

EDIT: 1. problem er fixet - Det var et template-problem hvor underligt det så end lyder. Hører gerne nærmere med det andet som jeg ikke fatter. Jeg modder aldrig i backend hvilket jo noget kunne tyde på er problemet...

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”