brugerdefineret 404 side til virtuemart

Alt om nethandel, donationer, betalt medlemskab, abonnenter m.m. i Joomla!

Moderator: b-ronnow

Locked
Michael Nielsen
Joomla! Intern
Joomla! Intern

brugerdefineret 404 side til virtuemart

Post by Michael Nielsen » Fri Aug 14, 2009 2:58 pm

Jeg ændre løbende på mine produkter i virtuemart, og derfor kan google ikke altid genkende mine url. Men i stedet for at komme til en standard 404 side, så vises forsiden, med alle mine link osv. korrekt, dog uden det enkelte produkt som google linker til.

Her kunne jeg godt tænke mig en bruderdefineret 404 side, ligesom den man kan lave normalt i joomla, men hvordan gøres dette, og hvor på serveren ligger den?

Håber en af jer kan hjælpe.......

Michael Nielsen
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Re: brugerdefineret 404 side til virtuemart

Post by Michael Nielsen » Tue Aug 18, 2009 6:10 pm

kan det virkelig passe at jeg er den eneste der flytter rundt på mine "varer" altså url i en netbutik, som har problemet med den side der så vises fra et link i google.

Der må værer en "404 side" i virtuemart, altså en side der standard vises når en varer ikke længere er aktiv, men hvor ligger den????

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Post by Gadensgaard » Wed Aug 19, 2009 6:11 am

Hej Michael

Jeg har ikke selv haft det problem, generelt er det en dårlig ide at flytte rundt på dine ting når google allerede har fundet det.

Michael Nielsen
Joomla! Intern
Joomla! Intern

Post by Michael Nielsen » Wed Aug 19, 2009 3:57 pm

Jo det er jeg godt med på, men nu er skaden altså sket.....

Jeg forstår bare ikke, for hvis jeg skriver noget sludder efter www.qbix.dk/......... Så kommer jeg fint om på en 404 side, som jeg selv har oprettet (er dog ikke helt færdig endnu) men ligeså snart det er et dødt link fra google, så kommer der en blank side.

Nå men hvis der ikke er nogen der ved hvor i VM det rettes, så må jeg jo leve med det, for finde det selv kan jeg ikke :-(

Locked

Return to “Nethandel, betaling m.m.”