Ze blijven mijn site hacken

Het forum voor vragen over Joomla! 1.0.x.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
crazykinky
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Sat Nov 08, 2008 12:37 pm

Ze blijven mijn site hacken

Post by crazykinky » Sat Nov 08, 2008 1:00 pm

Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik ben nooit lid geworden omdat ik toch niet zo technisch ben, maar ik heb wel een site op joomla draaien.
Deze site is door een goede vriend gebouwd, en word nu onderhouden door een kennis.
Mijn probleem is dat ik continu gehacked word, het begint met dat de catagorien uit mijn webshop zijn verdwenen, dan veranderen de wachtwoorden van mijn admin en kan ik niet meer in het admin gedeelte komen en dan een paar uur later is de site offline.
Ik heb er nu een kennis die mij tegen betaling helpt maar om eerlijk te zijn ben ik bang dat hij het lek niet boven heeft gekregen, volgens hem moest het niet meer kunnen gebeuren, maar het is nu de derde keer in 2 weken dat dit gebeurd.
Ik begin een beetje moedeloos te worden, ook kunnen klanten niet meer bij mij inloggen en dus bestellen.
Ik verkoop das helemaal niks meer omdat de meeste mensen niet de moeite nemen om een mailtje te sturen.
Wie kan mij helpen, deze grap kost mij veel geld,tijd,energie en is zeer frustrerend.
De site waar het om gaat is http://www.crazykinky.nl

User avatar
xqlusive
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 28
Joined: Thu Mar 01, 2007 11:13 pm
Location: Netherlands
Contact:

Re: Ze blijven mijn site hacken

Post by xqlusive » Sat Nov 08, 2008 4:18 pm

Weet je ook in welke versie Joomla op dit moment zit? en zo ook die van Virtuemart?
Dutch SEO Blog • Seominded • SEO ScanSEO Training

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Ze blijven mijn site hacken

Post by sc00zy » Tue Nov 11, 2008 11:26 pm

Als je tegen betaling geholpen wordt mag je daarvoor wel verwachten dat de server, Joomla! en extensies up-to-date zijn.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau


Locked

Return to “Joomla! 1.0”