Groot probleem met de description

Het forum voor vragen over Joomla! 1.0.x.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
God Blade
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 102
Joined: Fri Dec 29, 2006 8:21 pm

Groot probleem met de description

Post by God Blade » Thu Mar 12, 2009 8:30 am

Ik heb een upgrade gedaan van joomla 1.0.12 naar 1.0.15 en sindsdien heb ik een groot probleem. De description (Meta) uit elk artikel dat op de frontpage gepubliceerd is, komt in de description op de frontpage te staan, wat betekend dat ik een hele lang discription heb, waar zoekmachines niet blij mee zijn. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Ik ben nu niet aan het adverteren, maar hier kan je één van mijn sites bekijken waar het probleem zich voor dot: http://www.pokemononline.nl . Er zijn nog meer websites met hetzelfde probleem en allemaal sinds deze van 1.0.12 naar 1.0.15 zijn gegaan.

PS: Niet alleen de description maar ook de keywords worden achter elkaar geplakt op de frontpage.

Code: Select all

<meta name="description" content="Pokemon Online - De snelst groeiende Pokémon community in de Benelux! Een online Pokédex, uitgebreid ledensysteem en nog veel meer!, Pokémon is een franchise van het Japanse bedrijf Nintendo en werd in 1995 geïntroduceerd., Elke speler van het Pokémon-spel wilde natuurlijk de beste pokémontrainer worden. Om dit te worden moest je diversen Pokémon vangen en ze trainen zodat ze een level omhoog gaan. Als de Pokémon een bepaald level bereikt hebben zullen ze evolueren, zodat ze sterker worden en meer aanvallen leren., Inmiddels zijn er al een hele hoop verschillende Pokémon versies uitgekomen die in verschillende generaties ingedeeld zijn. De eerste generatie Pokémon-spellen waren te spelen op de GameBoy Color. Deze spellen waren slechts in één kleur., In 1999 was Pokémon al een hele grote rage, vandaar dat er kort daarna de wereldwijd geprezen ruilkaarspel van Pokémon uitgebracht werd. Tot op de dag van vandaag wordt het spel nog door duizenden mensen gespeeld en verzameld., Pikachu is de bekendste van de 493 Pokémon uit de populaire anime-serie. Hij ziet eruit als een gele hamster met konijnenoren. Ook heeft hij rode wangen en een staart in de vorm van een bliksemschikt." />
<meta name="keywords" content="pokemon, online, pokedex, diamond, pearl, zgn, eevee, umbreon, espeon, metal, advanced, colour, semi, 3d, pikachu" />

Locked

Return to “Joomla! 1.0”