Login frontend aanpassen

Het forum voor vragen over Joomla! 1.0.x.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
annet2b
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Nov 18, 2009 1:15 pm

Login frontend aanpassen

Post by annet2b » Wed Nov 18, 2009 1:54 pm

Om te beginnen... ik ben geen kei in Joomla en het is dat een klant het gebruikt op z'n website :-[
Anyway, de website wordt gebruikt als een soort 'intranet', waarbij je in moet loggen om content te kunnen zien.

Deze login heb ik al kunnen verplaatsen naar een andere plek, maar daar staat het ook niet helemaal lekker.... Is er een mogelijkheid om die onderaan de (via Joomla) ingevoerde tekst te plaatsen?

En wat ik eigenlijk ook zou willen, is de tekst die je te zien krijgt na inloggen helemaal niet tonen. Dat wil ik nl. op een andere plaats tonen door de waarden uit de db te halen.

Kan iemand mij helpen?
Thanx!

annet2b
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Nov 18, 2009 1:15 pm

Re: Login frontend aanpassen

Post by annet2b » Fri Nov 27, 2009 1:13 pm

Uiteindelijk heb ik hier of op het internationale Joomla-forum een oplossing gevonden...
In de template heb ik opgevraagd of er een id bestond, en indien dat zo is wordt het loginmenu dmv een if-statement niet getoond.

Nu heb ik alleen nog de vraag of het mogelijk is om het formulier wachtwoord vergeten aan te passen met minder en meerdere opties. Ik heb het idee dat dat niet mogelijk is (ook op meerdere sites/fora gelezen).

Wat ik evt. dan wil doen is een extra pagina maken en daar een eigen formulier op zetten.
Waar de link in "wachtwoord vergeten?" staat heb ik al gevonden, maar kan ik zo 1,2,3 een eigen pagina toevoegen?

User avatar
sc00zy
Joomla! Exemplar
Joomla! Exemplar
Posts: 9532
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:07 am
Location: Assen, Netherlands
Contact:

Re: Login frontend aanpassen

Post by sc00zy » Fri Jan 29, 2010 8:28 pm

Dat gaat niet zomaar. Dat zou betekenen dat je de standaard registratie moet omzeilen met je eigen maatwerk.
Arjan Menger
https://welldotcom.nl - Puntgaaf Internetbureau


Locked

Return to “Joomla! 1.0”