hulp bij Google Maps op de site

Het forum voor vragen over Joomla! 1.0.x.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
advogels
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Thu Jan 05, 2012 4:49 pm

hulp bij Google Maps op de site

Post by advogels » Thu Jan 05, 2012 4:58 pm

Beste mensen, ik ben compleet nieuw op dit forum en een leek met Joomla. Toch heb ik de afgelopen twee weken een aardige site gemaakt www. tandartspraktijkhelvoirt.nl.

Ik wilde de agenda weergeven en heb dat aanvankelijk gedaan met Gcalender. Nu wil ik eigenlijk Google maps gebruiken om de lokatie weer te geven en de mensen die naar de praktijk willen gebruik te laten maken van Google maps. Later zou ik eigenlijk ook de adressen van de waarnemers op G Maps weergeven. Nu blijkt na installatie van Google Maps dat mijn kalender in elk geval helemaal naar wens te maken is en Gcalender voor de presentatie in elk geval niet meer nodig is.
Maar nu Google Maps waarvoor ik het gedownload heb. Ik heb de API-key geinstalleerd en de coordinaten van het pand bepaald en ingevoerd. Vanaf dat moment zit ik vast. Moet ik daarna echt in HTML/PHP verder of moet ik ergens parameters zetten.

Elke hulp is welkom.......

alvast bedankt
Ad Vogels

advogels
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Thu Jan 05, 2012 4:49 pm

Re: hulp bij Google Maps op de site

Post by advogels » Fri Jan 06, 2012 7:48 am

Beste mensen,

Het is me toch gelukt. Zie de site. Ik heb mijn Map gepubliceerd en aangepast. Klein vraagje rest nog. Hoe kan ik voorkomen dat de moosmap als tekst onder de kaart komt?

alvast bedankt,

Ad Vogels


Locked

Return to “Joomla! 1.0”