Vertalen van 1 categorie

Vragen over componenten die op Joomla! 1.5 draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
mirdj
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 41
Joined: Thu Mar 04, 2010 9:11 pm

Vertalen van 1 categorie

Post by mirdj » Tue Aug 30, 2011 8:06 pm

Binnenkort ga ik weer op vakantie en hou ik een reisblog bij. Ik heb een heleboel internationale vrienden die dit ook graag zouden volgen, maar de hoofdtaal op m'n website is Nederlands. Ik zal de blogs ook in eerste instantie in het nederlands schrijven. Ik ben nu eigenlijk op zoek naar iets simpels waar ik alleen mijn aankomende reis mee vertaal. De rest van m'n website moet gewoon in het nederlands blijven en hoeft niet te worden vertaald, sterker nog ik wil geen multi language website.

Ik heb al naar Joomfish gekeken, maar ik ben er niet achter gekomen hoe ik alleen die ene categorie kan laten vertalen zonder dat er op de rest van de website vlaggetjes voor een taalkeuze komen te staan. Ik zou die dan alleen bij die betreffende blogs willen zien. Een snelle simpele oplossing zou een menu item genaamd English toevoegen en daar de engelse blog onder hangen. Houdt wel in dat ik het verslag 2x moet schrijven (of even snel door een vertaalmachine en aanpassen), maar dat is niet onoverkomelijk aangezien ik net zo makkelijk engels als nederlands schrijf.

Is er misschien een simpele oplossing waarmee ik bovenstaande kan doen?

Locked

Return to “Componenten”