Aan- en afmeld component

Vragen over componenten die op Joomla! 1.5 draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
mvanbergeijk
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 51
Joined: Tue Jun 06, 2006 9:59 am

Aan- en afmeld component

Post by mvanbergeijk » Thu Dec 15, 2011 8:53 pm

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een component waarbij leden van een vereniging zich kunnen aan en afmelden voor een evenement. Hierbij moeten ze bij het aanmaken van een evenement een uitnodiging ontvangen (per mail) en vervolgens aangeven of ze erbij aanwezig zijn of niet. Daarnaast dient op een later moment eventueel een afmelding doorgegeven te kunnen worden en is het noodzakelijk dat er een totaal overzicht beschikbaar is dat iedereen kan zien wie er wel en niet aanwezig zijn. Is er een dergelijk component beschikbaar?

Ik hoor het graag.

met vriendelijke groet,
Marco

SpellenArena
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 64
Joined: Fri Mar 09, 2007 3:29 pm

Re: Aan- en afmeld component

Post by SpellenArena » Fri Dec 16, 2011 8:46 am

Heb je al in de extensions directory gekeken, er zit ongetwijfeld iets tussen:

http://extensions.joomla.org/extensions ... s-a-events

Zelf heb ik een tijdje EventList gebruikt, kan me echter niet meer herrinneren of alle gewenste functies voorhanden zijn. Er zijn echter aanvullende modules en plugins beschikbaar. EventList is hier te vinden:

http://extensions.joomla.org/extensions ... agement/99

mvanbergeijk
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 51
Joined: Tue Jun 06, 2006 9:59 am

Re: Aan- en afmeld component

Post by mvanbergeijk » Fri Dec 16, 2011 1:13 pm

Thanks voor de reactie. In deze lijst staat niets tussen. Ik had deze reeds bekeken. Eventlist is bedoeld om evenementen te laten zien op een website. Maar mijn bedoeling is dat leden van een vereniging zich kunnen af en aanmelden voor een evenement. Zoiets als in google agenda, waarbij je andere kunt uitnodingen middels een agenda verzoek.

Groeten,
Marco


Locked

Return to “Componenten”