Wat tekstverwerker vragen

Vragen over componenten die op Joomla! 1.5 draaien.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
mourie
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Jan 11, 2012 6:05 am

Wat tekstverwerker vragen

Post by mourie » Wed Jan 11, 2012 6:16 am

Hallo.

Mijn website draait op Joomla 1.5. Upgraden naar een nieuwer editie is helaas geen optie, aangezien vele van de componenten en plugins die op mijn site draaien (nog) geen upgrade heeft. Ik wil op mijn website met tekstverwerkers gaan werken, ik heb er tot nu toe in totaal 7 stuks. Ik heb daar wat vragen over.

Ik heb een linkje aangemaakt zodat zij via de frontend artikelen kunnen plaatsen. Nu wil ik dat zij ook via de frontend foto's kunnen uploaden die zij in het artikel kunnen verwerken. Hoe kan ik dit het beste realiseren? Het mooiste zou zijn dat iedere tekstverwerker een eigen map heeft en daarin zelf mappen kan aanmaken, aanpassen en verwijderen en daarin foto's uploaden. Maar dus geen toegang heeft tot de bovenliggende mappen en dus daardoor ook niet tot de mappen van andere tekstverwerkers. Wat nóg mooier zou zijn is dat tijdens het uploaden de foto's automatisch resized worden tot een breedte van maximum 550 pixels.

Verder zou het mooi zijn als zij alleen hun artikel konden aanpassen via de frontend en ook geen toegang krijgen tot het aanpassen van de artikelen van andere tekstverwerkers. Maar dat alle bovenliggende groepen daar wel toegang tot hebben, namelijk de administrator, superadministrator, beheerder, hoofdredacteur, enz.

Is zoiets mogelijk? Zo ja, hoe kan ik dit realiseren?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

mourie
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 2
Joined: Wed Jan 11, 2012 6:05 am

Re: Wat tekstverwerker vragen

Post by mourie » Sat Jan 14, 2012 6:44 am

Niemand???


Locked

Return to “Componenten”