plaats wijzigen van create-author-modify

Vragen over templates en CSS op Joomla! 1.5.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
Evenepoel
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 223
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:57 am
Location: Roosdaal (Belgium)

plaats wijzigen van create-author-modify

Post by Evenepoel » Wed Dec 05, 2007 3:01 pm

Ik maak momenteel een nieuwe site met J1.5RC3 en template ja_mageia.

Een artikel wordt standaard getoond met onder de titel de naam van de auteur, op de lijn daaronder de "create date" en onderaan het artikel de "last modified" gegevens. Ik weet dat ik deze globaal of per artikel kan uitzetten, maar wat ik wil is deze weliswaar blijven behouden maar alle informatie bij mekaar onderaan het artikel en liefst alles achter mekaar ipv 3 aparte lijnen.

n een oudere 1.0 site is me dat destijds gelukt maar nu heb ik me al suf gezocht in welk bestand ik de code hiervoor moet gaan herschrijven. Kan iemand me helpen?

User avatar
vancanneyt
Joomla! Ace
Joomla! Ace
Posts: 1098
Joined: Fri Aug 19, 2005 9:30 pm
Location: Buiten de wereld
Contact:

Re: plaats wijzigen van create-author-modify

Post by vancanneyt » Thu Dec 06, 2007 5:34 pm

core hacks zijn niet meer nodig, in de standaard templates zijn er voorbeelden te vinden hoe je gans de layout enzo kan veranderen. Kijk maar eens bij templates/beez/html/com_content/
Member of the Dutch (nl-NL) translation team - http://joomla.taalbestand.nl - http://joomlacode.org/gf/project/nederlands/

Evenepoel
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 223
Joined: Thu Aug 18, 2005 9:57 am
Location: Roosdaal (Belgium)

Re: plaats wijzigen van create-author-modify

Post by Evenepoel » Fri Dec 07, 2007 7:53 am

Bedankt, in de templates was ik nog niet gaan zoeken. Had het inmiddels al in de core gevonden maar enkel voor de frontpage, nog niet voor de weergave van individuele artikels.
Eigenlijk zou ik het liever in de core zelf aanpassen, omdat de definitieve template-keuze nog niet gemaakt is. Ik zou de site afwerken en dan enkele mensen laten kiezen uit een 5-tal templates. Hiervoor zou ik dan 5 keer de templatebestanden moeten wijzigen. Keerzijde van de medaille is dan wel dat ik bij een latere upgrade naar de definitieve versie alles nog eens zal moeten aanpassen.

In elk geval bedankt voor de tip, ik weet nu waar de mosterd moet halen.


Locked

Return to “Templates”