Problemen template Yootheme pinboard

Vragen over templates en CSS op Joomla! 1.5.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
nieuwsmag
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Problemen template Yootheme pinboard

Post by nieuwsmag » Thu Jun 04, 2009 3:00 pm

Hallo allemaal,

Ik ben bezig met de template yootheme pinboard en er gaan een aantal dingen fout. Als eerste heb ik een menu gemaakt maar als ik een artikel aan het menu koppel dan moet ik de menu knop 2 keer indrukken voordat het artikel te voorschijn komt. Ik werk met versie 1.5.10 en hier kan ik de optie kiezen: Weergave artikel (De weergave artikel geeft één enkel artikel weer.) Echter ook de andere opties die Joomla bied in het menu geeft het artikel niet gelijk maar moet je eerst zoals ik aangaf 2 keer klikken.

2e ding dat niet goed gaat is de pagina titel, deze kun je invullen in menu/parameters je kunt dan de optie kiezen wel of niet zichtbaar. Als ik hier niets invul en ook de "toon paginatitel" op nee zet dan krijg ik wel een 'briefje" bovenaan maar deze is leeg..
paginatitel.jpg
Heeft iemand een idee?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

MarijkeS
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Problemen template Yootheme pinboard

Post by MarijkeS » Fri Jun 05, 2009 6:26 am

1. Je hebt verschillende menu-item types waarmee je naar je artikelen kan linken, zoals je zelf al aangeeft, de mogelijkheid om naar een enkel artikel te linken, verder kun je verschillende artikelen weergeven door naar een categorie of een sectie te linken. Daarbij is er een verschil in lijstweergave en blogweergave. De lijstweergaves laten een lijst van artikelen zien waarbij je dus verder moet klikken naar een artikel, in de blogweergave worden alle artikelen uit een bepaalde sectie of categorie op een pagina direct weergegeven.

2. Dit lijkt me eerder een lege module of iets dergelijks, volgens mij heeft dit niets met de paginatitel te maken. Controleer eens of je misschien iets van een lege wrappermodule op die plek gepubliceerd hebt staan.

Eventueel zou een linkje naar de site het gemakkelijker maken.
Coordinator Translationteam JoomlaCommunity.eu | Member Dutch Translation Team - http://joomlacode.org/gf/project/nederlands/l
Joomla! Translation Coordination Team

nieuwsmag
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by nieuwsmag » Fri Jun 05, 2009 6:43 am

Hallo Marijke,

Ik heb even wezen kijken naar modulebeheer of ik daadwerkelijk een module aan heb staan maar dat is niet het geval. Ik heb nu even de paginatitel in het menu op ja gezet en nu zie je dat het 'briefje' gevult is met een titel.

Ik heb inmiddels even de website online gezet: www.esmeehuisman.nl

MarijkeS
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by MarijkeS » Fri Jun 05, 2009 9:00 am

Ah ik geloof dat dit meer licht op de zaak werpt :)
Ik denk dat het de categorie of sectie beschrijving is die je op Ja hebt staan.
Zet deze eens op Nee.
Coordinator Translationteam JoomlaCommunity.eu | Member Dutch Translation Team - http://joomlacode.org/gf/project/nederlands/l
Joomla! Translation Coordination Team

nieuwsmag
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by nieuwsmag » Fri Jun 05, 2009 9:45 am

He marijke,

Ik heb dit even na wezen kijken en ook dat is niet het geval hierbij printscreen.
sectieblog.jpg
weergave sectieblog.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

nieuwsmag
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by nieuwsmag » Thu Jul 02, 2009 7:46 am

Als eerste heb ik een menu gemaakt maar als ik een artikel aan het menu koppel dan moet ik de menu knop 2 keer indrukken voordat het artikel te voorschijn komt. Ik werk met versie 1.5.10 en hier kan ik de optie kiezen: Weergave artikel (De weergave artikel geeft één enkel artikel weer.) Echter ook de andere opties die Joomla bied in het menu geeft het artikel niet gelijk maar moet je eerst zoals ik aangaf 2 keer klikken.
Dit bovenstaande 'probleem' is opgelost. Ik heb de optie zoekmachinevriendelijke URLs heb ik op nee gezet en nu doen de knoppen het goed.

Het 'probleem' met de paginatitel is nog niet opgelost.. opzich niet echt storend maar ik vind het een beetje overbodig. Dus als iemand het weet... hoor ik dit graag.

-joomla-
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Post by -joomla- » Tue Jul 21, 2009 3:55 pm

Hoi,

Heb je ook wel eens gekeken bij parameters systeem?

Groet.

nieuwsmag
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Post by nieuwsmag » Wed Jul 22, 2009 6:00 am

ja, ik heb deze eerst op Nee gezet en dan zonder paginatitel echter dan geeft hij een lege bladzijde.
Ik heb hem nu op Ja gezet met titel, anders staat het een beetje raar.

Locked

Return to “Templates”