Ervaringen betaald template

Vragen over templates en CSS op Joomla! 1.5.

Moderator: pe7er

Forum rules
Forum Regels
Locked
mkur
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Mon Nov 07, 2011 8:40 am

Ervaringen betaald template

Post by mkur » Mon Nov 07, 2011 9:12 am

Goedemorgen,

Afgelopen weken ben ik, samen met mijn schoonvader bezig geweest een gratis Joomla template om te bouwen naar eigen wensen. Ik ben voornemens een bemiddelingsbureau te starten. De site zal alleen grotendeels informatief hoeven te zijn, bv over ons, onze werkwijze, pakketten, nieuwsbrief, referenties, contact, voorwaarden etc.

De site zal er een stuk professioneler uit moeten zien wil ik klanten aantrekken.
Ook blijken de mogelijkheden (plaatsen van advertenties, toevoegen extra buttons etc.) beperkt te zijn.
Naar mijn idee zijn er nu twee alternatieven.
1. Een site laten bouwen. Voordeel hier is dit geheel naar eigen wens te doen. Nadeel is dat dit kostbaar zal zijn.
2. Is een betaald template aan te schaffen.

Met de laatste heb ik geen ervaring. Qua lay-out zijn er wel mooie templates te koop. Waar moet ik hier op letten. Ik zelf ben geen computer expert!
Is dit een goed alternatief tov een site laten bouwen?
Internet staat er vol mee maar weet iemand een template of aanbieder waar ze goede ervaringen mee hebbben. Ook belangrijk bv een Nederlandse helpdesk!

Wellicht dat bovenstaande onderdelen al eerder op dit forum ter sprake zijn gekomen maar helaas heb ik ze niet kunnen vinden.

Ik ben benieuwd naar de reacties!

Groeten,

Maarten
Last edited by imanickam on Mon Nov 07, 2011 9:31 am, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the forum Templates 1.5 to the forum Board index » Joomla! International Language Support » International Zone » Dutch Forum » Joomla! 1.5 » Templates

Locked

Return to “Templates”