Ukjente produkter i Handlevognen

Alle spørsmål relatert til nettbutikkløsningen VirtueMart

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
palmoen
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Thu Sep 25, 2014 3:07 pm

Ukjente produkter i Handlevognen

Post by palmoen » Thu Sep 25, 2014 3:20 pm

Hei!

Jeg holder på med å sette opp en nettbutikk (VM2) basert på en template jeg kjøpte gjennom "template monster".

Sliter med et par ting som jeg ikke skjønner bæret av.

1. Når jeg gjennomfører en testordre så dukker det opp ett produkt på bekreftelsen som ikke finnes i produktlisten i adm panelet. Det kan være forskjellige produkter fra gang til gang. Men alle har beskrivelse "LoremIpsum..." Dette er tydeligvis et produkt fra den opprinnelig "template'n". Kan noen fortelle meg hvordan jeg blir kvitt disse?

2. Har laget en testbruker som ikke er administrator av siden. Når jeg handler med denne brukeren får jeg ikke ordrebekreftelse tilsendt til administor. Hvordan retter jeg opp dette?

Håper noen kan gi meg noen råd her.

Mvh Pål

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Ukjente produkter i Handlevognen

Post by rued » Mon Oct 20, 2014 10:18 pm

1. Produkter kommer ikke fra designet, produkter ligger i databasen - og slettes fra admin. Vises de ikke der er du ute på veldig tynn is, og burde nesten vurdere å sette opp en ny installasjon uten demodata osv.

2. Gå gjennom hele konfigurasjonen for VirtueMart, samt butikk/selger-instillinger. Gjør deg kjent med dem alle punkt for punkt. Les nøye og fyll inn mangler, og juster på det som du vil ha endret. Du finner det der. ;)
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497


Locked

Return to “VirtueMart”