DKJUG København - Velkommen til!

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

DKJUG København - Velkommen til!

Post by littlejohn » Sun Nov 07, 2010 5:16 pm

Kære alle

Velkommen til DKJUG København.

Mit navn er Janich og jeg har meldt mig som indledende organisator for DKJUG København da jeg gerne vil støtte op om det danske Joomla community og være med til at få en sjællandsk Joomlagruppe på benene.

Formålet med gruppen er, at skabe en blomstrende plads hvor alle på lige fod kan dele erfaringer, spørgsmål, tips og trick & alt andet af interesse.

Pladsen bør selvfølgelig variere, så det betyder nødvendigvis ikke faste rammer.
Det kunne f.eks. være, at man selv havde mulighed for at lægge omgivelser til for en hyggelig aften for gruppen.

Så har du lyst til at gøre en forskel for andre ligesindede, så vær med til at tage ansvar for gruppen og meld dig til.
Vi er mange der glæder os til at møde dig. :)

Første møde vil blive arrangeret, når vi når 10-20 registrerede brugere.

Kort om mig;
Jeg hedder Janich Rasmussen, er 29 år og er long time projekt- og webudvikler, med en hang til opensource og online fællesskaber.
Jeg har "kun" været engageret i Joomla et års tid, hvilket til tider være en ulempe da der er mange historiske ting jeg ikke kender til. Men samtidig finder jeg det en styrke, fordi det er nutiden - og især fremtiden - der er interessant.

Jeg er med som tæt contributor/udvikler på Kunena projektet og har stiftet godt bekendtskab med Bug Squad'en, hvor jeg af og til hjælper når tiden er til det.
Desværre har jeg det med at overse Joomla forums'ne her i ny og næ, man kan finde mig på irc og i andre Joomla sammenhæng som "littlejohn" og er det helt galt, er alle altid velkomne til at kontakte mig på telefon og mail (find info herom på dkjug.dk).

Jeg glæder mig meget til nogle hyggelige stunder med Joomla på bordet, så tag og tilmeld dig med det samme...
Vi ses i DKJUG! ;)

Mange hilsner,
Janich Rasmussen
DKJUG Kbh
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!

vikezz
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 4
Joined: Mon Oct 06, 2008 6:52 am
Contact:

Re: DKJUG København - Velkommen til!

Post by vikezz » Wed Nov 10, 2010 10:36 am

Super fedt initiativ. Glæder mig til at se hvad vi kan få stablet på benene! Vi mangler virkelig at få opbygget et godt dansk community med vidensdeling, erfaringer og gode tider.
Viktor Kristensen Webdesign - http://riidr.dk http://cec2k.dk


Locked

Return to “JUG København”