Nye aktiviteter i denne user group?

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
sirmagic1
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Sun Oct 12, 2008 1:24 pm
Location: Hillerød
Contact:

Nye aktiviteter i denne user group?

Post by sirmagic1 » Sun Aug 26, 2012 1:30 pm

JUG Odense er godt i gang, men hvad sker der i København (Nordsjælland) ? Udvikling i Joomla CMS byder på meget nyt, så der må være meget at dele. Hvem tager initiativ?

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Nye aktiviteter i denne user group?

Post by b-ronnow » Sun Aug 26, 2012 8:24 pm

Hej sirmagic1

Der er 3 JUG der er godt gang i. Det er JUG Kolding, JUG Odense og JUG Sorø

Der er flere der har spurgt til at få noget gang i JUG København.
Den der tager bolden og har mulighed for at have en lokale til op mod 15 - 20 personer eller bare have adgang til et lokale.
Vi i JUG Sorø har igennem en medarbejder aftale med ZBC i Ringsted om at låne et lokale én gang om måneden.

Skulle du have løst til at starte noget op skal du regne med at du har mange folk bag dig der gerne vil hjælpe.
Du er altid velkommen til at skrive igen hvis du ønsker yderligere oplysninger eller til at komme til møde i Ringsted den første onsdag i hver måned.
Du kan se mere på http://dkjug.dk
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

User avatar
simonstrande
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 15
Joined: Tue Oct 09, 2012 8:12 am
Location: Copenhagen, Riga
Contact:

Re: Nye aktiviteter i denne user group?

Post by simonstrande » Tue Oct 23, 2012 8:28 am

Hey b-ronnow

Jeg kunne godt være rigtigt interesseret i at starte noget dialog op og noget jævnlig JUG i København. Vi har lokaler på frederiksberg, og vi har tidligere drevet denne slags blot i TUG (TYPO3 UG).

Det ville dog være super fedt med noget backup på denne plan, da jeg er forholdsvis ny til forummet og det er bedst for kvaliteten af denne JUG at der er nogle varme emner, som er spændende for hovedparten.

Synes det er synd at der ikke bliver afholdt noget, hvis der er interesse for det. :-)
De bedste hilsner/Best regards
Simon Strande
Projektleder, STANDOUT WEB
https://www.facebook.com/standoutweb, vi er superglade for likes her! :-)

jemic
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Sat Feb 25, 2012 11:16 am
Location: Amager
Contact:

Re: Nye aktiviteter i denne user group?

Post by jemic » Mon Apr 08, 2013 1:57 pm

Jeg synes stadig det er vildt irriterende at få mail om arrangementer under en uge før de afholdes - og så uden angivelse af sted. Og sjældent med tidspunkt.

Jeg går ikke ind og tjekker dkJUG med jævne mellemrum. Jeg vil gerne møde op af og til og lære noget - men jeg kan ikke smide alt jeg har i hænderne med få dages varsel.

Jeg synes det vil være smartere om vi fik en mail i god tid. Jeg ved godt at det kan være svært med oplægsholdere mv., men det kan lade sig gøre.

sukro
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 13
Joined: Wed Jan 30, 2008 9:07 pm

Re: Nye aktiviteter i denne user group?

Post by sukro » Mon Apr 08, 2013 7:19 pm

Hej Jemic,
På vegne af styregruppen i JUG København er jeg er ked af at du ikke har fået information om arrangementerne i i ordentlig tid. Jeg har stor forståelse for at der skal mere end et par dage til for at man kan få planlagt deltagelse i aftenmøder.

Hvorom alting er, så håber jeg alligevel at du måske kan finde en mulighed for at deltage i mødet i København d. 11/4 på Rathsaksvej 1, Frb. C hos TypoConsult fra kl. 19-21.30. Emnet er extensions.

Hvis ikke du kan nå det med den korte varsel, kan du allerede nu sætte kryds i kalenderen d. 6/5 samme tid og sted.

Håber vi ses
Hilsen
Susanne Krogh-Hansen

jemic
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Sat Feb 25, 2012 11:16 am
Location: Amager
Contact:

Re: Nye aktiviteter i denne user group?

Post by jemic » Tue Apr 09, 2013 4:07 pm

Ja, nu bliver jeg jo næsten flov over at måtte melde fra til det også ;)
Men sådan en 4 uger før ville være passende for mig. Jeg ved ikke hvordan andre har det?

sirmagic1
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 35
Joined: Sun Oct 12, 2008 1:24 pm
Location: Hillerød
Contact:

Re: Nye aktiviteter i denne user group?

Post by sirmagic1 » Wed Apr 10, 2013 6:51 am

Jeg så godt beskeden på Facebook, og spurgte ind til dato. Jeg har desværre også anden aktivitet den 11. april 2013, men se frem til at få oplæg med dato til næste møde.

mvh
Ole Vagnkjær
Scoop Webdesign


Locked

Return to “JUG København”