Hvilke emner skal vi arbejde med?

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
User avatar
sh@rky
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2078
Joined: Wed May 03, 2006 6:09 pm
Location: Odense (Denmark)
Contact:

Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by sh@rky » Sat Jan 22, 2011 12:42 am

Som vi talte om på JUG opstarts mødet i Odense så vil jeg komme men en lille liste over hvad jeg kunne tænke mig at komme videre med.

Joomla 1.6
SEO
Templates til Joomla 1.6

Kom rask med forslag som vi kan arbejde videre med :eek: jeg er frisk på mange ting....
Henrik Larsen
Blogger om et liv med autisme http://autismeliv.dk - kun på Dansk - og lavet i Joomla
Skypeid: sharkydk (for kontakt, husk at angive hvor du har set mit ID)

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by b-ronnow » Sat Jan 22, 2011 3:34 pm

Så vil jeg også komme med nogle forslag.

Opstart af Joomla website
Templates 1.5 og 1.6
Komme i gang med Components
Komme i gang med modules

Mere følger sikkert senere
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

fjernsyn01
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Mon Nov 22, 2010 12:06 pm

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by fjernsyn01 » Sun Jan 23, 2011 4:14 pm

Ja så kommer jeg med også med nogle forslag.

Der var en som snakkede godt om artisteer. Det program kunne jeg godt tænke mig at gennemgå.

Har også en komponent. K2 . Lyder til det har fået fine priser.

Samt det sidste er Menu. Hvilke muligheder man har for at tilpasse sine menuer. rimelig begynder :-)

User avatar
sh@rky
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2078
Joined: Wed May 03, 2006 6:09 pm
Location: Odense (Denmark)
Contact:

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by sh@rky » Sun Jan 23, 2011 4:43 pm

Her vil jeg lige samle de forslag der er kommet indtil nu...
  • Gennemgang af Joomla 1.5 og opstart af webside
  • Gennemgang af Joomla 1.6 og opstart af webside
  • SEO
  • Templates til Joomla 1.5 og 1.6
  • Fremstille Templates i Artisteer virker både til Joomla 1.5 og 1.6
  • Fortælle om K2 og dens muligheder (Fordele / ulemper i Joomla 1.6)
  • Komme i gang med Components
  • Komme i gang med modules
  • ACL opbygning i Joomla 1.6
  • Den nye måde at arbejde med Artikler i Joomla 1.6

Så har vi da i styre gruppen lidt at arbejde med. Og hold jer nu ikke tilbage med forslag, med emner vi kan arbejde med. Jeg er så tændt på at komme i gang med det her.

NOTE: Jeg har tilføjet 2 yderligere emner der kan arbejdes lidt på.
Last edited by sh@rky on Mon Jan 24, 2011 4:18 pm, edited 1 time in total.
Henrik Larsen
Blogger om et liv med autisme http://autismeliv.dk - kun på Dansk - og lavet i Joomla
Skypeid: sharkydk (for kontakt, husk at angive hvor du har set mit ID)

User avatar
swil
Joomla! Intern
Joomla! Intern
Posts: 54
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:17 am
Location: Odense
Contact:

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by swil » Mon Jan 24, 2011 2:18 pm

fjernsyn01 wrote:Ja så kommer jeg med også med nogle forslag.

Der var en som snakkede godt om artisteer. Det program kunne jeg godt tænke mig at gennemgå.

Har også en komponent. K2 . Lyder til det har fået fine priser.

Samt det sidste er Menu. Hvilke muligheder man har for at tilpasse sine menuer. rimelig begynder :-)
Hej "Fjernsyn01"

Det var mig, der snakkede "godt om Artisteer", mener du med din tekst, at du gerne vil gennemgå det? Eller vil du gerne have det gennemgået, hvis det er sidstnævnte, gør jeg det gerne - har både lavet en del virksomhedstemplates og en del foreningstemplates i Artisteer. Og hvis det er førstnævnte lytter jeg da gerne.

MVH
Søren Wiilsbøll

fjernsyn01
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Mon Nov 22, 2010 12:06 pm

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by fjernsyn01 » Mon Jan 24, 2011 3:34 pm

sh@rky wrote: Hej "Fjernsyn01"

Det var mig, der snakkede "godt om Artisteer", mener du med din tekst, at du gerne vil gennemgå det? Eller vil du gerne have det gennemgået, hvis det er sidstnævnte, gør jeg det gerne - har både lavet en del virksomhedstemplates og en del foreningstemplates i Artisteer. Og hvis det er førstnævnte lytter jeg da gerne.

MVH
Søren Wiilsbøll
Ja egentlig en gennemgang. Har selv leget lidt med det over et par gange. Men når jeg har uploadet det til hjemmesiden er jeg hurtigt lost :-) . Vil være super hvis der kunne blive mulighed for at se hvad det kan. Jeg er nul programmør som så mange andre udklægget fra IBC, så tror det vil kunne være en rigtig god mulighed at få det gennemgået. Så en hurtig gennemgang af muligheder, samt at arbejde med templatet. Du sagde du havde lavet 42-43 sider med artisteer så modul opbygning m.m har du nok rimelig styr på efterhånden :-). Du siger bare til når du kan få det passet ind. Så er der ihvertfald en lytter på plads :-). Mvh Michael

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by b-ronnow » Mon Jan 24, 2011 4:13 pm

Er det så ikke at lave en aften hvor folk kan komme at høre og se hvordan det fungere ?

Det vil være super godt Søren, hvis du tager sådan en aften. ?
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

User avatar
sh@rky
Joomla! Hero
Joomla! Hero
Posts: 2078
Joined: Wed May 03, 2006 6:09 pm
Location: Odense (Denmark)
Contact:

Re: Hvilke emner skal vi arbejde med?

Post by sh@rky » Mon Jan 24, 2011 4:16 pm

fjernsyn01 wrote: Ja egentlig en gennemgang. Har selv leget lidt med det over et par gange. Men når jeg har uploadet det til hjemmesiden er jeg hurtigt lost :-) . Vil være super hvis der kunne blive mulighed for at se hvad det kan. Jeg er nul programmør som så mange andre udklægget fra IBC, så tror det vil kunne være en rigtig god mulighed at få det gennemgået. Så en hurtig gennemgang af muligheder, samt at arbejde med templatet. Du sagde du havde lavet 42-43 sider med artisteer så modul opbygning m.m har du nok rimelig styr på efterhånden :-). Du siger bare til når du kan få det passet ind. Så er der ihvertfald en lytter på plads :-). Mvh Michael
b-ronnow wrote:Er det så ikke at lave en aften hvor folk kan komme at høre og se hvordan det fungere ?

Det vil være super godt Søren, hvis du tager sådan en aften. ?

Helt klart er det noget vi kan arbejde videre på, i styregruppen. Men vi ved endnu mere når vi har haft det første styregruppe møde her til februar.

Flere forslag til emner er forsat velkommenene jo flere forslag jo mere kan vi arbejde på. Se evt. de forslag der pt. er kommet her http://forum.joomla.org/viewtopic.php?p ... 8#p2386888
Henrik Larsen
Blogger om et liv med autisme http://autismeliv.dk - kun på Dansk - og lavet i Joomla
Skypeid: sharkydk (for kontakt, husk at angive hvor du har set mit ID)


Locked

Return to “JUG Odense”