Præsenter dig selv.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
wiingreen
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 19
Joined: Mon Oct 06, 2008 7:09 pm
Location: Denmark
Contact:

Præsenter dig selv.

Post by wiingreen » Thu Nov 11, 2010 7:58 pm

Hej

Jeg kan se at både Odense og Århus har lagt ud med at opfordre til at folk skal præsentere sig selv. Det synes jeg er en udmærket måde at komme i gang på.
Så lad mig lægge ud.

Jeg er fritids bruger af Joomla! og har været det i 3 år. Professionelt er jeg it-konsulent hos en større dansk service provider i den financielle sektor.
Har bygget forskellige hjemmesider for forskellige foreninger. Det har ført mig vidt omkring: PHP, SQL, CSS og så videre.
Men så opdagede jeg Joomla!. Er voldsomt begejstret for den fleksibilitet Joomla! giver. Så nu gider jeg ikke bøvle med andet.
Har det sidste halv års tid leget meget med Extesionen Fabrik, der giver nogle meget fleksible muligheder for at skrue sin logik sammen efter ens behov.

Nu er bolde givet op. Jeg håber at andre medlemmer af JUG Kolding også vil bruge et par minutter på at skrive lidt.

Venlig Hilsen
Henrik Worm Wiingreen

martiinkolle
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 418
Joined: Wed Dec 23, 2009 11:15 pm
Location: Syddanmark
Contact:

Re: Præsenter dig selv.

Post by martiinkolle » Mon Nov 15, 2010 6:19 pm

Hejsa derude!

Jeg er aktiv 'studerende' i 9. klasse, i midtbyen af Kolding. Udover at arbejde med joomla, har jeg gang i flere forskellige PHP udvidelser. Så spiller jeg også utrolig meget tennis, og er sammen med vennerne.
Jeg har kendt til joomla! ligesiden jeg var 11 år, så det er mange år siden jeg gik igang.

Håber at JUG Kolding bliver til en realitet. :D
Martin Kollerup
I don't know if we each have a destiny or if we're all just floatin' around accidental like on a breeze... but i think, maybe it's both. Maybe both are happening at the same time... Forrest gump

J_Riber
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 24
Joined: Mon Nov 01, 2010 3:47 pm
Location: Kolding

Re: Præsenter dig selv.

Post by J_Riber » Tue Dec 21, 2010 9:26 am

Jamen så må jeg hellere kommer med på denne vogn.

Jeg arbejder til daglig med online markedsføring, Søgemaskineoptimering, Facebook og Google Adwords samt andre mindre kilder til trafik.

Mit kendskab til Joomla startede i sommeren 2009. Jeg fik hurtigt øjenne op for Joomla, som et CMS system med mange muligheder i forhold til købe eller leje CMS systemer.

At man uden nogen viden om PHP, SQL, CSS osv. kan bygge et rigtig flot og funktionelt website som brugerne på sitet også finder nyttigt, er for mig et perfekt CMS system.

Glæder mig til at følge udviklingen af denne gruppe :-)
Med venlig hilsen
J_Riber

sorenvesterlund
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Thu Nov 11, 2010 9:52 am

Re: Præsenter dig selv.

Post by sorenvesterlund » Thu Feb 10, 2011 2:22 pm

Hej.

Mit navn er Søren Vesterlund. Jeg er relativt ny i Joomla-universet, men er i den grad blevet fanget nu jeg har fået øjnene op for mulighederne.

I 2008 blev jeg ansat som webmaster hos Astrid Leisner & Søn og lærte der CMS-konceptet at kende gennem CMS Made Simple. Heldigvis fik vi gennem Web Marketing Manager kurset på IBC Kolding kendskab til Joomla og ikke mindst kontakt til redWEB. Så der er et nyt site på vej lavet i Joomla med hjælp fra Ronni og hans slæng 8)

Jeg gennemførte i efteråret 2010 kurset webredaktør på IBC Kolding. Det har givet mulighed for at boltre mig med Joomla for alvor og det er jo heller ikke så ringe endda :D

Mit udgangspunkt for at være med i JUG er at inspirere og blive inspireret.
Søren Vesterlund, webredaktør,
Birch Reklamebureau ApS
http://www.birch-reklame.dk

User avatar
Hellest
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Sat Feb 26, 2011 9:05 pm

Re: Præsenter dig selv.

Post by Hellest » Sat Feb 26, 2011 9:24 pm

Jeg hedder Helle Stougård og er helt ny på Joomla. Det er dog lykkedes mig, at få kreeret min første Joomla side, som går i luften om kort tid.

Jeg har lavet en 10-15 hjemmesider i Wordpress, Sitecore og Dynamicweb. Nu vil jeg gerne blive lige så dygtig til Joomla.

Jeg er først og fremmest en visuelt orienteret webskribent og kommunikatør, indholdstøz, content manager og webmoster - jeg kan hverken programmere eller kode.

User avatar
Hellest
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 5
Joined: Sat Feb 26, 2011 9:05 pm

Re: Præsenter dig selv.

Post by Hellest » Fri Mar 18, 2011 2:52 pm

Og så er min første Joomla side iøvrigt gået i luften. Se den her www.dinitours.dk. Der er masser at lære - det varer længe inden det bliver kedeligt. Dejligt, ikke? ;)

Xinef
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Tue Apr 19, 2011 8:19 am

Re: Præsenter dig selv.

Post by Xinef » Fri Jun 01, 2012 8:36 am

Hejsa :-)

Jeg hedder Poul Nielsen, er uddannet Webintegrator på Medieskolerne i Viborg.
Sidder til daglig med RGB Web, mit eget lille freelance firma laver templates og support på joomla for reklamebureauer og webbureauer der ikke selv har programmøer ansat.

Lavede min første Joomla side i 2011 (kærlighed ved første blik :-) og har siden da kun lavet Joomla sider :-)


Locked

Return to “JUG Kolding”