Hvad ønsker vi Brugere at høre om på de kommende møder?

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
J_Riber
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 24
Joined: Mon Nov 01, 2010 3:47 pm
Location: Kolding

Hvad ønsker vi Brugere at høre om på de kommende møder?

Post by J_Riber » Thu Feb 17, 2011 8:49 am

Vi skal have fundet ud af hvilke ting, os brugere ønsker at høre om på møderne, så vi kan finde de rigtige folk til at fortælle om disse områder til næste Brugergruppe møde.

Jeg har en ide om at vi hver gang har ny person som fortæller om et eller andet vedkommende er god til, så vi andre kan suge til os :-)

Derefter synes jeg at det ville være smart at blive delt ind i fire grupper, for at kunne snakke og hjælpe hinanden, på det studie man er med Joomla.

Kunne være: Begynder Bruger, Generele Brugere, Øvede Brugere, Super brugere,

Men lad os få en diskussion op at køre?, hvad er dit bud?
Med venlig hilsen
J_Riber

fjernsyn01
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 30
Joined: Mon Nov 22, 2010 12:06 pm

Re: Hvad ønsker vi Brugere at høre om på de kommende møder?

Post by fjernsyn01 » Fri Feb 18, 2011 1:21 pm

Jeg ved ikke med 4 grupper syntes det lyder som meget. Jeg syntes 2 maks 3. Selvfølgelig er det nok en ide at vi til tider deles op i folk som kan programmere, samt de normale af kød og blod :-). Men som jeg håber vi måske kunne bevæge os hen var, at de meget specifikke områder ( eller mindre :-) ), kunne blive taget på webinar løbende. Vi kan så bruge møderne til mere generalle emner samt netværke.

Jeg har et ønske mere til emner.

Linkbuilding. Seo er jo altid spændene, men for mig er det sværeste at forstå hvilke strategier som man bruger med linkbuilding. Det er jo vanvittig vigtigt for at få gode ratings. Håber vi en aften kan få en del tid til at gå med det.

Mvh Michael

sorenvesterlund
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Thu Nov 11, 2010 9:52 am

Re: Hvad ønsker vi Brugere at høre om på de kommende møder?

Post by sorenvesterlund » Tue Feb 22, 2011 6:10 pm

Jeg kunne godt tænke mig, at høre lidt om RedShop. Ikke så meget om de fortræffelige egenskaber (der er for mange til en enkelt aften ;) ), men mere om webshoppen i praksis. Hvis nu der er en JUG'er, der har erfaringer med shoppen, og ville kunne fortælle os andre om, hvordan den er at arbejde med til daglig.
Søren Vesterlund, webredaktør,
Birch Reklamebureau ApS
http://www.birch-reklame.dk


Locked

Return to “JUG Kolding”