Ingen Admin-adgang??

Her kan du søge hjælp til installation og opdatering, og stille spørgsmål om webhosts.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Locked
babyvenlig
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Ingen Admin-adgang??

Post by babyvenlig » Thu Apr 12, 2012 9:12 am

Savner desperat hjælp...
Jeg er helt ny i Joomla og har ikke prøvet at lave hjemmeside før (udover via de nemme forprogrammerede skabeloner)...

Jeg er alene om min hjemmeside, men da jeg i går gennemgik al installation efter overførsel via FileZilla/FTP (som tilsyneladende gik fint), fik jeg til sidst et resultat der på mit domæne hedder "tillykke du har fået en joomla hjemmeside". Så tænker jeg først og fremmest at alle mine kommende besøgende kan se dette, er det normalt?
Nå men mit store problem er at når jeg på min hjemmeside følger guiden "ny bruger" så siger den at jeg for at komme i gang skal jeg have et login til webstedsadministrator-modulet og når jeg følger linket beder den om brugernavn og password. Dette er jeg sikker på jeg oprettede under installationen og skrev det også ned, men når jeg bruger det får jeg fejlen: "Du har ikke adgang til administratordelen for dette websted."
Jeg forsøgte så med andre koder eller andre brugernavne, som blot giver beskederne "forkert password" eller "ingen bruger med dette navn" så jeg er HELT sikker på jeg har brugt de korrekte log-in-oplysninger, men kan så ikke forstå jeg ikke får admin-rettigheder????

Jeg kan jo ikke komme videre/igang med min hjemmeside når jeg ingen rettigheder har, så hvordan får jeg disse? - Kan ikke umiddelbart se nogle steder hvordan jeg kan afinstallere og geninstallere for at se om det kunne gøre en forskel :-(

Alle svar er YDERST værdsat, tak // Camilla

Gadensgaard
Joomla! Champion
Joomla! Champion

Re: Ingen Admin-adgang??

Post by Gadensgaard » Thu Apr 12, 2012 10:32 am

Hej Camilla

Det kunne godt lyde som om der er gået noget galt under installationen. For at installere forfra sletter du bare alle filer og uploader påny. Herefter kan du køre installationen igen.

babyvenlig
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

Re: Ingen Admin-adgang??

Post by babyvenlig » Mon Apr 16, 2012 1:07 pm

Tak Kasper, jeg fik min bror til at hjælpe mig og nu virker det :-D YAY....

Locked

Return to “Installation, backup, opdatering og flytning - Godt igang”