For gammel Joomla?

Her kan du søge hjælp til installation og opdatering, og stille spørgsmål om webhosts.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
bnfoto
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Fri Apr 22, 2016 8:22 pm

For gammel Joomla?

Post by bnfoto » Fri Apr 22, 2016 8:40 pm

Hej
I oktober 2014 var jeg på et kursus i programmering i Joomla, hvor jeg så lavede en hjemmeside.
Af forskellige årsager, har jeg ikke redigeret/opdateret denne siden da.
Nu er mit problem, at jeg på ingen måde kan se, redigere eller opdatere min hjemmeside.
Sidst jeg så min hjemmeside, var i januar i år.
Min side hedder: http://WWW.bnfoto.dk og hostes af One.com
Findes der en logisk forklaring på dette, og er min hjemmeside nu tabt? :'(
Venlig hilsen
bnfoto

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: For gammel Joomla?

Post by b-ronnow » Wed Apr 27, 2016 2:11 pm

Hej bnfoto

Velkommen til forumet

Du skal ind på din http://www.bnfoto.dk/administrator/ og login der, for at redigere i din hjemmeside.
Der kan være rigtig mange ting der gør du ikke kan se din forside på nuværende tidspunkt.
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

bnfoto
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Fri Apr 22, 2016 8:22 pm

Re: For gammel Joomla?

Post by bnfoto » Wed Apr 27, 2016 11:09 pm

Hej.
Jeg har en fornemmelse af, at problemet ligger i et plugin (event gallery), der meldte en fejl i "eventgalleryhelp".
Jeg kan imidlertid ikke opdatere dette galleri, som er en del af min forside og et par af de andre sider også.
Jeg får følgende fejlmelding, når jeg vil opdatere:

Advarsel
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/components/com_eventgallery/media
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/administrator/components/com_eventgallery/doc
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/administrator/components/com_eventgallery/liveupdate
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/administrator/components/com_eventgallery/media
Duplicate column name 'catid' SQL=ALTER TABLE `#__eventgallery_folder` ADD `catid` int(11) NOT NULL DEFAULT '0';
Pakke Opdater: Der opstod en fejl under installation af udvidelsen: com_eventgallery_3_4_6.zip
Besked
Fejl under opdatering af pakke

Er dette en hjælp til analyse af mit problem?
Hilsen
bnfoto

bnfoto
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 10
Joined: Fri Apr 22, 2016 8:22 pm

Re: For gammel Joomla?

Post by bnfoto » Wed May 18, 2016 5:53 pm

Hej.
Jeg har en fornemmelse af, at problemet ligger i et plugin (event gallery), der meldte en fejl i "eventgalleryhelp".
Jeg kan imidlertid ikke opdatere dette galleri, som er en del af min forside og et par af de andre sider også.
Jeg får følgende fejlmelding, når jeg vil opdatere:

Advarsel
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/components/com_eventgallery/media
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/administrator/components/com_eventgallery/doc
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/administrator/components/com_eventgallery/liveupdate
JFolder: :slet: Sti er ikke en mappe. Sti: /home/www/kursist27.webbuddy.dk/administrator/components/com_eventgallery/media
Duplicate column name 'catid' SQL=ALTER TABLE `#__eventgallery_folder` ADD `catid` int(11) NOT NULL DEFAULT '0';
Pakke Opdater: Der opstod en fejl under installation af udvidelsen: com_eventgallery_3_4_6.zip
Besked
Fejl under opdatering af pakke

Er dette en hjælp til analyse af mit problem?
Hilsen
bnfoto

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

Re: For gammel Joomla?

Post by littlejohn » Thu May 19, 2016 5:19 am

Hvad hvis du afinstallerer galleriet og installere det igen (frem for at opdatere den)?

(husk backup før du begynder at afinstallere)
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!


Locked

Return to “Installation, backup, opdatering og flytning - Godt igang”