Nyhedsartikler vises med blank side efter klik på læs mere

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
Henrik Hack
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Nyhedsartikler vises med blank side efter klik på læs mere

Post by Henrik Hack » Wed Dec 26, 2012 1:32 am

Hej Joomlafolk

Jeg har et problem, jeg ikke kan løse.

Når jeg opretter en nyhedsartikel - under kategorien nyheder - som vises på forsiden som en introtekst, kommer der en blank side, når jeg klikker på læs mere knappen. Jeg havde en forventning om, at artiklen ved at klikke læs mere ville folde sig ud.

Jeg har ikke noget ønske om at linke disse nyhedsartikler til et menupunkt - og det ser ud som om, det er det, der er problemet.

I hvert fald virker alle de artikler, som er knyttet til et menupunkt, fint, når man klikker læs mere.

Jeg bruger joomla 1.5 på et andet site, og der oplever jeg ikke dette problem, mens jeg på mit joomla 2.5.8 site, som jeg er ved at nyopsætte fra bunden, pludselig er stødt ind i dette problem

Jeg har surfet lidt og set, at nogen foreslår, at man opretter en menu, man ikke publicerer, og tilknytter artiklerne til menupunkter der.

Det kan blive til en lang liste over tid.

Det virker lidt omstændigt, hvis man som jeg har brug for at publicere flere nyhedsartikler - nogle gange dagligt. Er der en smartere vej?

God jul og godt nytår til jer alle

:( Henrik
Last edited by imanickam on Wed Dec 26, 2012 2:40 am, edited 1 time in total.
Reason: Moved the topic from the forum General Questions/New to Joomla! 2.5 to the forum Danish Forum » Joomla! 2.5 (Den anbefalede version til de fleste brugere) » Administration - Generel brug. In the future, please post your questions in the appropriate forum

Locked

Return to “Administration - Generel brug”