Denne hjemmeside har et loop ved omdirigering

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
AnnaMB
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling

Denne hjemmeside har et loop ved omdirigering

Post by AnnaMB » Sat Jan 26, 2013 8:35 pm

Hej

Jeg sidder og arbejder på min joomla hjemmeside med kunena forum.

Pludselig da jeg skal logge på min frontend, får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Denne hjemmeside har et loop ved omdirigering. Websiden har forårsaget for mange omdirigeringer"

Jeg kan altså slet ikke få adgang til min frontend. Hvordan løser jeg dette?

Jeg kan sagtens logge på min backend, uden problemer.
Jeg har prøvet at slette alle cookies som den foreslår. Jeg har prøvet fra både Mozilla, Explorer og chrome, men uden held.
Den foreslår også at jeg går ind og tillader trejdepartscookies, men den indstilling kan jeg ikke finde i nogle af de 3 browsere.

Lige inden jeg fik problemerne, installerede jeg K2 som er et blogprogram, samt et videoprogram. Jeg har derfor været inde og afinstallere de to programmer, i håb om at hjemmesiden så ville køre igen, men det virkede desværre ikke.

Jeg har ingen erfaring med programmering, og er altså helt nybegynder. Men det er gået fint indtil nu, og jeg synes arbejdet er spændende, så jeg håber meget at en af Jer derude kan hjælpe mig.

Vh. Anna

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast

Re: Denne hjemmeside har et loop ved omdirigering

Post by littlejohn » Thu Jan 31, 2013 10:46 pm

Det lyder som om Kunena rammer en fejl et sted og derfor viser standard fejlsiden.
Hvad er URL'en til siden?

Hvis du går ind i backenden, kan du under Kunena -> Forum Configuration -> Tabben 'Generel' slå debug til og fra (for kunena). Det burde skjule den.
Du kan også gå ind i Global Configuration og slå debug mode til for at se detaljerne om fejlen (som jo ville være handy her ... ;))
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!

Locked

Return to “Administration - Generel brug”