menu systemet og artikler

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
kasix
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice

menu systemet og artikler

Post by kasix » Thu May 16, 2013 3:32 pm

Hejsa igen

Jeg har jo efterhånden fået en hel del hjælp.

Og jeg er tilbage igen ;D

Jeg er ved at sætte den her hjemmeside op for en modeljernbane klub, som jeg også er medlem i, planen er at alle, dem der gider i hvert fald, kan oprette artikler og så tilføje dem til de andre artikler. Altså hoved ideen er at en hjemmeside som har lagt øde hen med meget sparsom info kunne få et pift så den blev værd og besøge... Så langt så godt.
Har fået lavet så folk kan logge ind og de kan skrive en artikel, men jeg er lidt i vildrede om hvordan jeg skla lave det menusystem, sådan at når en bruger skriver en artikel så ryger det ind i et menu system, forestiller mig noget med en side hvor man kan se alle artikler og de eksempelvis 10 sidste artikler ligger øverst, og de artikler som brugerne skriver skal så under kategorien medlemmers artikler. sådan at jeg på forsiden kan skrive at klubbens meninger ikke er de samme som medlemmets meninger og ikke kan drages til ansvar bla blab....
Nogen der er med på hvad jeg overhovedet mener og kender en toturial der kan skære ud i pap hvordan jeg sætter det op?

Hjemmesiden kan ved interesse besigtiges her.... og skal lige siges det er den første hjemmeside jeg har sat op i joomla og har sikkert lavet tusind ting forkert.
www.mjkgr.dk

Locked

Return to “Administration - Generel brug”