Underlig visning på forsiden

Her kan du stille spørgsmål til den daglige administration af dit Joomla! websted.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
Dolphin72
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 7
Joined: Thu May 13, 2010 12:34 pm

Underlig visning på forsiden

Post by Dolphin72 » Wed Apr 30, 2014 6:12 pm

Hej med jer
Der er opstået et problem på forsiden af håndboldklubben Team Vestfyns hjemmeside: http://www.teamvestfyn.dk/
Forsiden er en almindelig forside med Fremhævede artikler. Den er sat til 0 Lederartikler, 4 Introartikler og 2 kolonner.
Jeg bruger en standard Gantry skabelon, som er sat til at vise en mainbody og en sidebar til højre derfor. I denne sidebar skal der være et modul med en Facebook like box.

Det har virket fint i lang tid, men nu har jeg pludselig et problem med visningen af artiklerne på forsiden.
Det er som om der er et element et stykke nede på siden som presser artiklerne ud til højre, hvilket også gør at elementet i sidebaren ligger nedenunder artiklerne...

Jeg håber der er en der kan forklare mig hvad problemet skyldes, så jeg kan få det til at se pænt ud igen...

På forhånd tak.
Preben Lisby
Last edited by Dolphin72 on Thu May 01, 2014 1:40 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Sonderup
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 476
Joined: Thu Aug 18, 2005 8:22 pm
Location: Hadsten
Contact:

Re: Underlig visning på forsiden

Post by Sonderup » Wed Apr 30, 2014 8:52 pm

Hej Preben,

Kan ikke lige umiddelbart spotte problemet, men jeg har indtil andet er bevist en mistanke om, at der er en indstillinge i administrationen, som er forkert.

Jeg kigger gerne ind i administrationen og vil sikkert hurtigt kunne finde fejlen.
Med venlig hilsen
Michael Sønderup Nielsen
Seniorudvikler / Joomla Ekspert

https://joomlakonsulenten.dk

User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 30928
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Underlig visning på forsiden

Post by Per Yngve Berg » Thu May 01, 2014 8:56 am

Der er div-elementer inde i artikkelen. Read More er placeret inde i en div. Det medfølger at </div> der er efter Read More mangler i blogen og den </div> der skal afslutte kolonnen afslutter artiklen istedet.

Brug <p> instedet for <div> i artiklerne. Alle elementer må være afsluttet før Read More.

Dolphin72
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 7
Joined: Thu May 13, 2010 12:34 pm

Re: Underlig visning på forsiden

Post by Dolphin72 » Thu May 01, 2014 9:26 am

Hej Per

Mange tak for dit svar.
Artiklen var helt rigtigt fyldt med div-elementer. Alle <p> var af en eller anden grund skiftet ud med <div>.
Jeg har ingen anelse om hvorfor, da jeg bare har oprettet artiklerne med editoren (med JoomlCK editor).
Jeg har nu udskiftet alle <div> med <p>, og alt ser fint ud igen :-)

Mange tak for hjælpen!


Locked

Return to “Administration - Generel brug”