Kontakt modul reagere ikke

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
beguze
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:30 pm

Kontakt modul reagere ikke

Post by beguze » Wed Feb 26, 2014 7:23 am

Hej. Jeg har nu for anden gang mødt det problem, at kontakt oprettelsen eller redigering i eksisterende kontakter ikke kan lade sig gøre. Kontakt modulet reagere simpelthen ikke. Hverken ved "gem" "gem og luk" eller andre navigations knapper, afprøvet både i IE og Chrome, det samme. Joomla version 2.5.16

Første gang skete det efter den sidste joomla ver. 2.5.16 opdatering på et nyt site, så her startede jeg forfra igen efter lang tids søgen. Men nu har jeg opdaget at det er begyndt på andre sites også, efter sidste opdatering 2.5.16.

Er der nogen som har mødt problemet eller har en tråd til dette. :-[

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

Re: Kontakt modul reagere ikke

Post by littlejohn » Wed Feb 26, 2014 9:28 pm

Det lyder lidt som om det er noget plugin der interagere med siden og blokere for noget.
Jeg har aldrig haft problemer med det selv, men virker det hvis du bruger en anden browser/computer?
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!

beguze
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:30 pm

Re: Kontakt modul reagere ikke

Post by beguze » Sun Apr 06, 2014 11:16 am

Hej igen. Undskyld jeg ikke har svaret tilbage her inde.
Jeg har forsøgt med andre browser også kompatibilitets visning osv. Har været igennem indstillingerne i kontakt modullet uden at kunne finde noget usædvanligt.
Har installeret alle opdateringerne.
Det er et generelt problem som er opstået på hver sit site, og det er også galt hos de andre administrator / editor.


Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”