Password beskyttet del af website

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
Ratamiel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Thu Sep 04, 2014 1:16 pm

Password beskyttet del af website

Post by Ratamiel » Thu Sep 04, 2014 1:33 pm

Jeg er begyndt at arbejde i en lille organisation, som kører en webside der bruger joomla 2.5.

Vi vil gerne have lavet en medlems sektion på siden, hvor vi kan oprette brugernavn og kode til folk. Her skal de så have adgang til forskelligt materiale, og have mulighed for specifikke steder at uploade dokumenter selv.

Jeg er ret ny i joomla, så jeg vil høre om der er et eller flere moduler i kan anbefale, som kan hjælpe mig med at gøre det?

Jeg har selv fundet http://extensions.joomla.org/extensions ... tion/12685
Den virker rigtig god, men den mangler muligheden for at jeg kan have en folder/område, hvor brugerne selv kan uploade filer til.

Nogen der kender andre extensions der er gode, og måske kan klare opgaven (eller flere der kombineret kan)?

sophia wright
I've been banned!
Posts: 28
Joined: Wed Aug 20, 2014 8:51 pm

Re: Password beskyttet del af website

Post by sophia wright » Thu Sep 04, 2014 2:09 pm

if you don't mind please post this one in English.
thanks
regards
sophia wright

Ratamiel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Thu Sep 04, 2014 1:16 pm

Re: Password beskyttet del af website

Post by Ratamiel » Thu Sep 04, 2014 2:16 pm

I've just begun in a small organization and they're using joomla 2.5.

We want to make a members only section on the site, where we can set up usernames and passwords to some people. Here we want them to have access to material and have the option to upload material in special sections.

I'm pretty new with joomla, but I'd like to know if there are one or more modules that can provide this functionality?

I've found this one myself:
http://extensions.joomla.org/extensions ... tion/12685

It's pretty good, but I'd like the option for some users to be able to upload material?

Anyone know any other good extensions that can do the job (or several that can do it combined)?

Thanks!

ps. potentially I can do it with the above extension and then have another that's a database with a single login for all users (except admins), that can be searched in and where the admins can upload files.

User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 30940
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Password beskyttet del af website

Post by Per Yngve Berg » Thu Sep 04, 2014 3:27 pm


Ratamiel
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 3
Joined: Thu Sep 04, 2014 1:16 pm

Re: Password beskyttet del af website

Post by Ratamiel » Fri Sep 05, 2014 12:45 pm

Det ser faktisk ok ud.
Er det muligt at lave et simpelt login dertil? Altså bare med et password eller en bruger, for at komme til download delen? Der skal ligge noget medlemsmateriale, men det behøver ikke være super sikkert. Vi vil bare helst ikke til at oprette 1500+ forskellige brugere. Så _et_ login til alle ville være fint, men synes ikke lige, at jeg har meget held med, at finde noget der giver det. De extensions jeg finder ændrer den måde man logger ind på selve joomla, og det er ikke det jeg skal bruge.

User avatar
Per Yngve Berg
Joomla! Master
Joomla! Master
Posts: 30940
Joined: Mon Oct 27, 2008 9:27 pm
Location: Romerike, Norway

Re: Password beskyttet del af website

Post by Per Yngve Berg » Fri Sep 05, 2014 2:17 pm

Med et Authentication Plugin kan autentisering ske mod Deres Medlemsdatabase og bruger i Joomla oprettes automatisk.

http://docs.joomla.org/J2.5:Creating_an ... for_Joomla


Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”