VirtueMart og PostDanmark

Få hjælp til 3-parts udvidelser til Joomla!.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
IceDane
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Thu Sep 18, 2014 1:18 pm

VirtueMart og PostDanmark

Post by IceDane » Thu Sep 18, 2014 1:30 pm

Hejsa.

Jeg har for nylig overtaget et lille firmas hjemmeside der kører på Joomla 2.5. Jeg har ikke vanvittig meget erfaring med Joomla, men det er kørt udmærket indtil videre.

Min kunde har indtil nu sådan set kørt det hele manuelt. Så snart hun afsender en bestilling har hun manuelt været inde og copy-paste deres kontakt informationer som hun har afsendt til hendes kundens email addresse, sammen med track & trace nummeret.

Det er min forståelse at man kan bruge Unifaun Connect og PacSoft eller noget i den retning for at automatisere dette. Jeg er dog lidt i tvivl om hvordan dette hænger sammen. Min kunde har snakket med Post Danmark og fået en bruger ved disse systemer, der gør tingene lidt nemmere, men vi vil gerne automatisere processen så meget som muligt.

Er der nogen af jer der har erfaring med at koble VirtueMart på disse systemer og muligvis kan skubbe mig i en retning af noget brugbart information? Jeg har fået en del emails og links via min kunde som hun har fået hos Post Danmark, men det er ret svært at se helhedsbilledet og hvordan det hele hænger / skal hænge sammen.

På forhånd tak!

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

Re: VirtueMart og PostDanmark

Post by littlejohn » Tue Oct 21, 2014 9:19 am

Det er min erfaring at Post Danmark er gode til at referere til deres egen dokumentation af funktionerne, men det hjælper ikke ret meget hvis man ikke er programmør.
De mangler i bund og grund at have plugins liggende til de forskellige systemer, men så let får man det ikke. :)

Jeg kender ikke nogen direkte løsning til VM<>PostDK, og ville derfor kigge på andre eksterne løsninger i stedet.
F.eks. smartsend.dk eller vconnect.dk (som er de to første jeg får frem på Google)?
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!


Locked

Return to “Komponenter, Moduler og Plugins”