Article Manager tom, men side fungere ?

Her kan du spørge om hjælp til design, templates og css.

Moderators: b-ronnow, General Support Moderators

Forum rules
Locked
Holmeren87
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 6
Joined: Wed Jan 01, 2014 11:07 pm

Article Manager tom, men side fungere ?

Post by Holmeren87 » Wed Jan 01, 2014 11:10 pm

Hejsa folkens

sidder og roder lidt med en Joomla hjemmeside, og mine løg er så lange som bananer!

Der skulle vel aldrig findes en venlig sjæl der kunne hjælpe lidt til hvordan og hvorledes ?

Det er Joomla 2.5.17

Har købt en færdig side, men som alle andre står alt på latin og vulapyk.. samtidig skal det meste oversættes til dansk, da der åbenbart ikke findes en DK pakke som er komplet til siden

Problemet ligger i, at efter alt er installeret og man går til admin siden, så er der ikke de normale "Joomla articles".. den side er bare tom, selvom hjemmesiden er "komplet".. dvs jeg kan ikke se nogle som helst af siderne.. det hele er skjult på en måde.. og det irritere mig, da jeg jo derved ikke kan komme ind og ændre noget :S

Billedet viser siden "Article Manager" hvor jeg ellers skulle kunne se homapage osv, så jeg ku redigere dem, problemet er bare, at siden er tom, og det hele jo fungere som det skal når jeg går ind på selve websiden

Mvh
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
b-ronnow
Joomla! Guru
Joomla! Guru
Posts: 728
Joined: Tue Mar 10, 2009 12:24 pm
Location: Dianalund, Denmark
Contact:

Re: Article Manager tom, men side fungere ?

Post by b-ronnow » Sat Jan 04, 2014 5:38 pm

Hej

Prøv at se under status i filtreringen, specielt under archived.

Ellers angiv gerne et link hvis det er muligt?
Best regards
Brian
-- Udvikling og opsætning af Joomla og Webshop --
http://www.jug-soroe.dk. Få et netværk af entusiaster for Joomla! og webudvikling

littlejohn
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 242
Joined: Tue Jan 05, 2010 2:55 pm

Re: Article Manager tom, men side fungere ?

Post by littlejohn » Sat Jan 11, 2014 11:24 am

Kan se du allerede har fået hjælp på to andre forums til samme situation/skærmprint.
Hvad kom der ud af tippet om K2? Er siden bygget i det? Ligger der artikler derinde?

Hvis ikke er det det nødvendigt med et link til siden for at kunne hjælpe.
Janich Rasmussen
Lead developer @ CGOnline.dk - Vi elsker Joomla!


Locked

Return to “Template, CSS og Design”