Installasjon av Joomla 1.6

Spørsmål om administrasjon og installering

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
vaagsnes
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Wed Jan 19, 2011 11:10 am

Installasjon av Joomla 1.6

Post by vaagsnes » Wed Jan 19, 2011 11:31 am

Har lasta Joomla 1.6 inn på på mitt webhotell hos ProIsp. Har fått bekrefta at det er i orden. Når eg går inn på min nettstad: http://www.vaagsnes.net , finn eg ei nesten tom side. Eg får ikkje fram innstallasjonssidene. Eg lasta inn ved hjelp av Softaculous . I admin finn eg sidene på engelsk. Har de noko forslag til hjelp? :(

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Installasjon av Joomla 1.6

Post by rued » Wed Jan 19, 2011 11:58 am

Ved bruk av Softaculous er siden ferdig installert der du velger å plassere den, og den er mer eller mindre tom da ja - naturlig nok ettersom du ikke har lagt inn noen tekster og bilder ennå.

For å få norsk språk må du så installere dette fra adminsitrasjonen: http://filer.joomlainorge.no/sprakfiler ... -joomla-16
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497

vaagsnes
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Wed Jan 19, 2011 11:10 am

Re: Installasjon av Joomla 1.6

Post by vaagsnes » Sat Jan 22, 2011 12:32 pm

Det gjekk greit. Men er det råd å last inn demotekst i templates, slik at eg kan fjerna dei tekst og menyar og bruka mine eigne. Driftar ei anna side i Joomla 1.5. Der fekk eg med med innhald, slik at det var lettare å forandra det slik som eg ville.
Last edited by rued on Sat Jan 22, 2011 12:46 pm, edited 1 time in total.
Reason: Fjernet urelevant lenke, bruk signaturfelt i profil ved behov for å vise dette. Se forumregler for mer informasjon.

User avatar
sone12
Joomla! Champion
Joomla! Champion
Posts: 5446
Joined: Wed Oct 11, 2006 1:12 pm
Location: Kristiansand, Norway
Contact:

Re: Installasjon av Joomla 1.6

Post by sone12 » Sat Jan 22, 2011 1:46 pm

Driftar ei anna side i Joomla 1.5. Der fekk eg med med innhald
Å innstaller Joomla! med demo innhold er et valg du velger under innstallasjonsprosessen.
Kristian P. Granrud

vaagsnes
Joomla! Apprentice
Joomla! Apprentice
Posts: 8
Joined: Wed Jan 19, 2011 11:10 am

Re: Installasjon av Joomla 1.6

Post by vaagsnes » Mon Jan 24, 2011 11:30 am

Har innstallert Joomla 1.6 og jobba med nokre dagar. Men eg har harr trøbbel med programmet fleire gonger. Bl. a. har sidene blitt stengde med feilmelding 406 og 404. Dette skjer når eg jobbar med artiklar. Det virkar som om programmet er ustabilt. Har aldri opplevd dette med Joomla 1.5. Så eg vurderar å avinnstallera 1.6 og gå over til 1.5. Har PRO ISP som webhotell og dei har ordna opp. Har andre opplevd dette?
Her er også det siste svaret frå PRO ISP:Har du prøvd å kjøre en diagnose inne på våre kundesider og eventuelt sjekket .htaccess filen din?

Dessverre driver vi ikke med programmering og design av nettsider, men vi kan behjelpe deg videre på vei med feilsøkingen.

Eg har prøvd diagnose hos PRO ISP. Men der kjem det ikkje opp nokon feil. Har også sjekka htaccess filen og lasta den opp på nytt og overskreve den gamle fila. Eg kjem inn på admin, men ikkje på nettsida.


Locked

Return to “Administrasjon/installasjon”