Hvordan bli kvitt ordet "kontakt" i kontaktvisning?

Her er både spørsmål og gode idéer/forslag

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
ranja
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 154
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:12 pm

Hvordan bli kvitt ordet "kontakt" i kontaktvisning?

Post by ranja » Mon May 28, 2012 11:27 pm

Ok, det er sent på kveld, så det er meget mulig at det er det som er problemet her ;) Men, altså, jeg driver og snekrer min første J2.5-hjemmeside, og jeg går meg inn i bagatellfrustrasjonsmodus. Jeg har laget en kontakt og et menyvalg til denne kontakten. Men er ikke i stand til å finne ut hvordan jeg skal bli kvitt ordet "kontakt" i kontatkvisningen! Altså det som står mellom kontaktens navn og stilling. Gaaah! Halvannen time, og jeg kjenner det er på tide å gå og legge seg, og håpe noen andre har funnet kruttet. Liten tue veltet definitivt stort lass i kveld (da jeg ikke går inn under sylfidekategorien, hehe). Stor takk og klem til den som har svaret!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

User avatar
EivindJ
Joomla! Explorer
Joomla! Explorer
Posts: 411
Joined: Mon Nov 17, 2008 12:16 pm
Location: Drammen
Contact:

Re: Hvordan bli kvitt ordet "kontakt" i kontaktvisning?

Post by EivindJ » Wed Aug 22, 2012 1:06 pm

Hva heter templaten din? Dette er antakeligvis noe som ligger i templatet et sted.

Hvis du kun ønsker å endre teksten, ikke fjerne den, kan du sikkert også gjøre endringen i språkfilene.
Trond Eivind Johnsen

[ lei en Joomla!-ekspert på www.exentra.no ]

ranja
Joomla! Enthusiast
Joomla! Enthusiast
Posts: 154
Joined: Sat Apr 07, 2007 1:12 pm

[LØST] Re: Hvordan bli kvitt ordet "kontakt" i kontaktvisnin

Post by ranja » Wed Jan 09, 2013 7:36 pm

Hei!

Beklager sen tilbakemelding, men det hele gikk meg i glemmeboken til slutt. Helt til nå, når jeg støtte på samme problem igjen.

Jeg hadde lykke med tipset om "language override", ref http://forum.joomla.org/viewtopic.php?t=623000 (Husk å "clear cache" i nettleseren)

For meg hjalp det å endre følgende:
COM_CONTACT_DETAILS
COM_CONTACT_EMAIL_FORM


Locked

Return to “Template, CSS og design”