Artikkel-push inn til Joomla 2.5

Spørsmål relatert til tredjepartsutvidelser som komponenter, moduler etc.

Moderators: sone12, Per Yngve Berg

Locked
tinkajts
Joomla! Fledgling
Joomla! Fledgling
Posts: 1
Joined: Tue Apr 24, 2012 8:42 pm

Artikkel-push inn til Joomla 2.5

Post by tinkajts » Tue Apr 24, 2012 8:53 pm

Hei,

Vet ikke om dette er stedet å poste... men prøver:
Finnes det en modul / plugin / komponent som kan ta i mot en HTTP POST med data og gjøre om til en artikkel som kan legges i en forhånds definert kategori? Og som i tillegg svarer push-skriptet med full url / id på artikkelen som er opprettet?

Har sett litt på diverse rss-til-content/artikler-extentions, men disse gjøres på pull / HTTP GET via enten cron eller annen måte. Men jeg vil sende dataene via push til joomla... Responsen fra dette tillegget må være noe som kan identifisere den nyopprettede artikkelen, da det skal genereres en lenke i en db-tabell.

Finner ikke noe på dette... Noen som har erfaringer / lenker / plugins/ howtos som jeg har oversett?

(for joomla 2.5.x)

User avatar
rued
Joomla! Virtuoso
Joomla! Virtuoso
Posts: 4840
Joined: Fri Sep 16, 2005 10:23 pm
Location: Finland / Norway
Contact:

Re: Artikkel-push inn til Joomla 2.5

Post by rued » Sat Sep 14, 2013 12:14 pm

Tror jeg ville sattset på å få utviklet et eget eksternt skript for dette, som kommuniserer direkte med databasen. Men det krever jo da at du enten kan kode, eller har tilgang til noen som kan (eventuelt leier noen).

(Jepp, vet det er gammel tråd. Men greit å få den bort fra ubesvarte innlegg, og greit med svar for de som søker.)
Rune Rasmussen - https://syntaxerror.no/
Norske nettløsninger og integrasjoner, brukerstøtte og vedlikehold m.m. for betalende kunder.

Norske oversettelser -> viewtopic.php?f=210&t=1006497


Locked

Return to “Komponenter/moduler/programutvidelser”