Per Yngve Berg wrote:Koden er identisk med core.
Ok.
Per Yngve Berg wrote:Kjører du versjon 2.5.28?
Nei. Det står 2.5.24 og at det er den nyeste versjonen. Altså ingen oppdateringsvarsel.
Per Yngve Berg wrote:Hvordan opprettet du modulen? Er den kopiert eller laget en ny?
Som forklart i første innlegget mitt her, så laget jeg alt fra start. Null kopiering.
Per Yngve Berg wrote:Prøv å slette Meny-modulen og lag en ny.
Så vel ikke helt meningen med det, men gjorde det likevel. Slettet og lagde ny på nytt, kalte den Alta ny meny slik at den blir lettere å skille ut fra egendefinert modul - og resultatet er klin likt. Den viser hovedmenyen overalt... Jeg forsøkte så å endre mappenavn tilbake til main_menu i templates/html etterpå, og det er også likt som før - hovedmenyen vises på de fleste sider, kun få som viser menypunktene fra Alta 2015-menyen. Jeg tror jeg blir gal. Dette er ikke mitt arrangement, så det er jo rett og slett litt pinlig at jeg ikke får til dette. Men jeg skjønner ikke hva som forårsaker det. Jeg skjønner det virkelig ikke. Og angrer på at jeg ikke bare kjørte egendefinert html hele veien, for selv om det er knotete og statisk, så hadde jeg spart (deg og) meg noen timer grubling...